Gå til innhold

Gabz' daily E36 | Solgt!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

  

Haha, den blir nok bra :) Har bra CD-spiller nå med USB, AUX, BT osv., så sier meg fornøyd med den. Oransje blinklys foran blir der, synes de ser best ut. Om jeg så bestemmer meg for å beholde, og utføre planer med senk og ditt og datt, så tror jeg den kan bli veldig bra :) Mye bil for 9000 kroner her, med tanke på at jeg kan selge de M6-felgene som står på (som jeg ikke vil ha engang) for en grei slant.

Hva er det som er så fint med M6 felger? synes det er noe av det mest grusomme man kan sette på en Bmw, uansett år og serie.

Har enda tilgode å se en bil annet en 6 serie som kler de felga.

Virker som er grei brukis detta Gabz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ny bil! ;) litt kjip motor men er vel perfekt for en med student utbetalinger! :P
elsker foresten fargen på den! :D

og må dere slutte å snakke stygt om m6 felgene! :o de er fete selv på e39 :headbang:

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :D Ja, er ikke noe kraftmonster, men er lite forbruk og det er det viktigste nå for tiden, så sier meg fornøyd. Er bare litt stusselig 8-[ Og digger fargen selv!

Jo værsågod :D ja men da passer det jo perfekt! :D

Hadde samme fargen på gamle e34 touringen og gamle e36 325'n min! Fantastisk nydelig farge! :D

Og angående fram skjermer så er de jo ikke så dyre nye og kan jo hende du får lakkert de til en billig penge ^^

Du ordner opp som alltid så skal bli morsomt og følge med her! ^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hyggelig at jeg har litt tillit og at du følger med! :) Ja, har en kar som muligens kan lakkere for meg relativt billig, så må bare finne noen skjermer. Har ikke hatt noe hell med å finne noen i riktig farge, så blir kanskje nye. Men jeg vil ha det så billig som mulig og er ikke noe flink på å justere passform hvis jeg kjøper uoriginalt. Tips til noen bra skjermer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil. Faktisk ikke stygge felger om du senker bilen litt, hadde en e36 coupe tilbake i tiden med 19" m6 felger med senk og den så faktisk ganske tøff ut og skilte seg ut mellom en del e36er. :-) så ganske pen ut denne til og være en e36 til 9000.-

Følger med her, liker og se og følge med på biler som blir kjøpt opp billig og blir litt "pimpa" opp. :-) skal du ha en økonomisk bil så er denne egentlig ganske perfekt i mine øyne. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal bytte til facelift nyrer så må du ha ny grillramme også, unødvendig mye jobb spør du meg :P

 

Det jeg ville gjort var definitivt coilovers og kru den helt ned (uten hjelpefjærene så får du den så lavt som jeg hadde min)

Lakke frontfanger

Lakke nyrer sorte

Sote ruter

17" felger med strekk og lav et!

 

Ang setet ditt, så passer seter fra e46 over i e36, omtrent iallefall :) monterte delskinn m-tech foran på min gamle, med litt filing så passer de perfekt ;)

 

Ta en titt på tråden om gamle e36´n min. http://bimmers.no/topic/765566-tzunamis-e36-dailydriver-solgt/

 

Skal forresten ta en titt i rotet i garasjen, kan hende jeg har nettingen til m3fanger liggende, da jeg hadde m-tech-rillene istedet

Endret av Tzunami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...