Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, tobiasw skrev:

Takk for tips :) 

5'er GT blir nok for stor for garasjen og 3'er GT er en del finere så sikter meg inn mot F34.

Kjørte idag med en 320d F34 og den var flott å kjøre og passer nok vår familie meget godt nå. 

Mest lyst på bensin, xdrive og krok må vi også ha. 

Heldigvis har de fleste på finn xdrive og krok. 

Målte plassen mellom barnestol basene og det var 10cm bredere i f34 enn i e91 😮

Klarer nesten å sitte mellom der selv, og klarer fint å gå forbi den ene barnestolen (forovervendt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har jeg funnet meg bil! Og ny eier på 325en er også funnet, her på forumet :D 

Prøvde å finne en 320i med xdrive, krok, msport til en fornuftig penge, men det var ikke lett. Spesielt når de fleste 320i ikke hadde xdrive.

Ender da opp med en 320d, sort, msport, krok, xdrive, navipro, sportsauto med mere :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) 

Det ble en GT! Ikke den mest populære modellen hos Bmw akkurat. Men den har så god plass i baksetet og eller svært praktisk at det måtte bli en slik.

Har vurdert Mondeo og Superb, men vet jeg ikke ville bli like fornøyd da. Glad jeg fikk prøvesitte i en slik, hadde ikke trodd det var så god plass i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! 

Jeg hadde xDrive på min gamle E90, men prioriterte dette bort til fordel for bensinmotor da jeg byttet til F34. Synes i grunn F34 er en bedre vinterbil på tross av RWD. Mye mer stabil, kjappere antiskrens/antispinn, høyere bakkeklaring osv... Har ikke savnet xDrive enda, selv på til tider utfordrende føre her i Tromsø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Waterhouse skrev:

Gratulerer med ny bil! 

Jeg hadde xDrive på min gamle E90, men prioriterte dette bort til fordel for bensinmotor da jeg byttet til F34. Synes i grunn F34 er en bedre vinterbil på tross av RWD. Mye mer stabil, kjappere antiskrens/antispinn, høyere bakkeklaring osv... Har ikke savnet xDrive enda, selv på til tider utfordrende føre her i Tromsø. 

Takker! 

Svært vedmodig å sende avgårde godbilen, men tror det blir bra med F34 også :) Passer familien bedre ihvertfall

Ikke hatt problemer med rwd på vår bil, men merker fort at det slipper, spesielt med rundt 280hk :P 

Du er med andre ord godt fornøyd med nybilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt den siden mai i fjor, så den kan vel knapt kalles ny lengre. Er meget godt fornøyd med den. Den har alt jeg savnet med E90en jeg hadde tidligere. Masse plass, hengerfeste, bensinmotor, større bakkeklaring, proff navi og 8-trinns automaten. Kan ikke klage :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...