Gorg

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Koding med Autologic

638 innlegg i dette emnet

2 minutter siden, Marius2002 skrev:

GT er skikkelig kul og jeg ilikhet med deg fant ut at 225xe er for liten og har tittet litt i det skjulte på 3GT xDrive :) Jeg velger å vente noen år før jeg kjøper ny bil til jeg faktisk trenger det, men 3GT er kjempefin og til og med bagasjerommet er større enn F31(tenker på liter)... Fotballspilleren Magne Hoseth solgte sin 3GT nettopp i Molde, jeg skulle se på den men ble solgt før jeg rakk å få ut fingeren! Uansett tror jeg denne er en bra bil med hengerfeste og det som trengs:

https://www.finn.no/88808275

Enig, den er bøs og tøff med M-sport og noen fine felger.

Må ta med meg barnestolene å teste i butikken :) 

Så den der, samme prisklasse som jeg ser på også. Vurderer bare totalregnskapet, 320i vs 320d.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

3GT er bygd på plattformen til den kinesiske lange utgaven av 3-serie. Skal høre med han ja. Deres bil er akkurat lik den i annonsen til Marius, men sort. Ser faktisk nokså bra ut med M sport, men den MÅ ha 19" felger. 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
Nå, papertiger skrev:

3GT er bygd på plattformen til den kinesiske lange utgaven av 3-serie. Skal høre med han ja. Deres bil er akkurat lik den i annonsen til Marius, men sort. Ser faktisk nokså bra ut med M sport, men den MÅ ha 19" felger. 

Det er store hjul på GT ja :o 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Man får 3GT i 325d også (firer riktignok), men da må man nok importere selv. Tror den også hadde vært en ganske grei motorisering.

Gorg and Marius2002 liker dette

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Var innom Bmw i Bodø å så på en utstilt F34 LCI. Konkluderte med at den er perfekt størrelse for oss, enorm beinplass bak og 3-4 cm bredere mellom de innerste isofixfestene enn i Active Tourer, og da gikk det greit med våre tre i baksetet.

Lci ser utrolig bra ut, med ny front og baklykter.

Men vi får se hva det blir. Glad jeg kom over den modellen å slapp å gå for en 7-seter :) 

ahj, papertiger and BimmerFan! liker dette

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
55 minutter siden, Otis skrev:

Gratulerer med 2 bilder i bmwccn kalender! 

Takker 😃 Ikke fått den enda, er spent!!

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå