Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

Tviler da de har ligget i førsteposten en stund. Lyser helt okei. Du kan se en liten writeup i tråden min. Fin farge og det, men lyser ikke noe bra under kjøring.  De originale halogen-tåkelysene på pappa sin Avensis lyser bedre :P Blir nok å prøve noe xenon-greier eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra 👍🏻

Så lenge de matcher AE. For jeg blir ikke å bruke de sammen med xenon, eller når det er mørkt.

Allerede kodet vekk ECUens overvåkning av tåkelysene. Så kan de dimmes fra very low, low, medium, high, very high i Carly :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått nye eksos-ender :)

Men må smøre meg med tålmodighet, setter disse på når vinteren har gitt seg.

De skal først smøres inn med Swissvax Metal Polish, så skal det legges mange lag med Swissvax Autobahn så de er godt beskyttet.

Hvis det blir gjort noe mer med eksosen senere, blir det M-Performance!

(lånt bilder fra nett)

BMWExhausttrims1.jpg

BMWExhausttrims2.jpg

BMWexhausttrimspn.jpg

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, sveigis skrev:

Denne har jeg ikke sett før,og gud bedre for en fin bil dette var. :)

Fargen utvendig og innvendig,akkurat etter min smak.

Her skal jeg følge med uten tvil.

Hjertelig takk, svært hyggelig tilbakemelding :)

Har store planer om å ha en photoshoot (med eksterne blitser osv) når sommerfelgene er på og været er fint.

For øvrig bestilt hvite Mtec H3 pærer til corneringlights (vet ikke hva det blir på norsk, ikke kurvelys?), de som er innenfor de innerste ringene på adaptive lysene. Så får jeg de fleste lysene i ca samme farge. 56e94c2b349da_mtech3.thumb.jpg.4eea59ebe

Og slenger med et bilde fra i sommer, som ikke har vært her før.

IMG_6024.thumb.JPG.2fc2a0df61bf14928c85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra med nye eksoshaler, på bildet såg det nesten ut som titanfinish. 

Har ikke lagt merke til det før nylig, men får du også et mye hvitere lys i AE når du setter lysbryteren i pos. 0 (og i Auto med DRL) kontra parklys? Dvs. det blir nesten LED-hvitt, mens i park er de normalt gule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16. mars 2016 at 13.21, Marius2002 skrev:

Fine felger på bildet der, kledde bilen utrolig bra! :)

Takk :) Blir godt å få de på igjen, denne gangen vokset og med spacere så det kommer til å se enda bedre ut.

13 timer siden, papertiger skrev:

Blir bra med nye eksoshaler, på bildet såg det nesten ut som titanfinish. 

Har ikke lagt merke til det før nylig, men får du også et mye hvitere lys i AE når du setter lysbryteren i pos. 0 (og i Auto med DRL) kontra parklys? Dvs. det blir nesten LED-hvitt, mens i park er de normalt gule.

Tatt bilde av hvordan det ser ut nå, men det passer seg ikke å vise, altfor skittent.. :| 

Det kalles alu-look på pakken, er orginale haler, slik de som er på idag. Ser litt ut som matt titan eller satin feks

Kan ikke si det blir hvitere, men det er sterkere lys i 0 og auto med drl aktivert enn parklys. Har led i min, kan ikke si jeg la merke til det før jeg skiftet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...