Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Marius2002 skrev:

GT er skikkelig kul og jeg ilikhet med deg fant ut at 225xe er for liten og har tittet litt i det skjulte på 3GT xDrive :) Jeg velger å vente noen år før jeg kjøper ny bil til jeg faktisk trenger det, men 3GT er kjempefin og til og med bagasjerommet er større enn F31(tenker på liter)... Fotballspilleren Magne Hoseth solgte sin 3GT nettopp i Molde, jeg skulle se på den men ble solgt før jeg rakk å få ut fingeren! Uansett tror jeg denne er en bra bil med hengerfeste og det som trengs:

https://www.finn.no/88808275

Enig, den er bøs og tøff med M-sport og noen fine felger.

Må ta med meg barnestolene å teste i butikken :) 

Så den der, samme prisklasse som jeg ser på også. Vurderer bare totalregnskapet, 320i vs 320d.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, papertiger skrev:

3GT er bygd på plattformen til den kinesiske lange utgaven av 3-serie. Skal høre med han ja. Deres bil er akkurat lik den i annonsen til Marius, men sort. Ser faktisk nokså bra ut med M sport, men den MÅ ha 19" felger. 

Det er store hjul på GT ja :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Bmw i Bodø å så på en utstilt F34 LCI. Konkluderte med at den er perfekt størrelse for oss, enorm beinplass bak og 3-4 cm bredere mellom de innerste isofixfestene enn i Active Tourer, og da gikk det greit med våre tre i baksetet.

Lci ser utrolig bra ut, med ny front og baklykter.

Men vi får se hva det blir. Glad jeg kom over den modellen å slapp å gå for en 7-seter :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Slike ting er utrolig morsomt! Savner en fototråd her inne, der det kan diskuteres teknikker og redigering. Selv er jeg ikke flink til noen av delene, jeg sliter med å få de virkelige blinkskuddene. Men jeg ser jo at det er mye kunnskap om det her inne, spesielt du og Gabz tar veldig fine bilder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Eselfjes skrev:

Slike ting er utrolig morsomt! Savner en fototråd her inne, der det kan diskuteres teknikker og redigering. Selv er jeg ikke flink til noen av delene, jeg sliter med å få de virkelige blinkskuddene. Men jeg ser jo at det er mye kunnskap om det her inne, spesielt du og Gabz tar veldig fine bilder :) 

Takk for det :) Det er veldig kjekt å kunne ta frem kalendern når jeg savner bilen en gang i fremtida. 

Mente det var en tråd, men det går jo alltids an å lage en ny. 

Om du lurer på noe konkret så er det bare å spørre 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Gorg ,ser du har bilen for salg og lykke til med salg av en av forumets fineste e91.

Den som overtar denne får hvertfall en nydelig bil.:).

Blir litt trist å ikke følge denne mer men du finner vel en verdig erstatter .:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, sveigis skrev:

Ja Gorg ,ser du har bilen for salg og lykke til med salg av en av forumets fineste e91.

Den som overtar denne får hvertfall en nydelig bil.:).

Blir litt trist å ikke følge denne mer men du finner vel en verdig erstatter .:)

Takk skal du ha @sveigis

Blir trist å selge herligheten, men har mange gode minner og tenker å få lagd en liten film med den om den ikke blir solgt før i mai. Så håper den blir beholdt til da. Nå har den i hvert fall preget 2500 kjøleskap/kjøkkenvegger ol. rundtom det ganske land.

Glad jeg har hatt muligheten å kjøre en kommende klassiker (i mine øyne) med den siste selvpustende rekkesekseren BMW har lagd og mest sannsynlig kommer til å lage.

Planen var å ha den lengre enn to år, men har ikke samvittighet til å presse tre stykk unger i baksetet i denne bilen, det blir litt trangt når man også trenger barnestoler til to av de minste.

Krysser fingrene for at den som overtar bilen lager tråd på forumet så jeg også får fulgt den videre.

Tror for øvrig ikke det blir mulig å finne en like bra F34, mtp lakk/interiør og annet utstyr. Men jeg tar meg god tid, og følger mye med på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
26 minutter siden, tobiasw skrev:

Kan dette være noe? Masse utstyr og til og med cold climate :)

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=91055651

Det der var en fin utgave til en meget god penge. Prøv å få en F10/11 530d med det utstyret og den kilometerstanden til tilsvarende pris... Når det skal sies er nok 3GT milevis tøffere enn 5GT, men synes førstnevnte ligger høyt i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...