Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med ny bil, og gratulerer med salg av den gamle :) 

Tipper du kommer til å savne sekseren ;) 

Takker :-) 

Ikke noe tvil om det.. men det skal jeg ha igjen ved en senere anledning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
On 12.12.2016 at 12.32, Gorg skrev:

s-l500.jpg

Hadde de tidligere, men klarte å knekke ene festet.. Skulle absolutt vri den feil vei -_- 

Så nå blir det å leke litt i Carly igjen, da det ble nullstilt ved service.

Hvordan fikk du montert disse? På E91 LCI her i gården så er det en to-pin kontakt som AE skal kobles til, mens tilkoblingen på denne er tre-pin? Hva stod det på esken du bestilte? Jeg har fått den som heter 5HL-9007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Walkabout skrev:

Hvordan fikk du montert disse? På E91 LCI her i gården så er det en to-pin kontakt som AE skal kobles til, mens tilkoblingen på denne er tre-pin? Hva stod det på esken du bestilte? Jeg har fått den som heter 5HL-9007.

Tror det var feil bilde, for kontakten er ikke helt lik. Må være lik pæresokkel. Bestilte til xenon Lci, H8 sokkel. 

http://m.ebay.com/itm/Car-H8-H9-H11-Super-White-CREE-L2-LED-Headlights-40W-2500LM-/172175114567?hash=item28166fc147%3Ag%3ANJAAAOSwu4BVswo6&_trkparms=pageci%3A03f3c60a-d703-11e6-98a2-005056b688de%7Cparentrq%3A873129ca1590a2ab98bd4b0dffc56dd1%7Ciid%3A18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gorg skrev:

Jeg bestilte dem der og kan bekrefte at dem passer 😊 Eneste er at jeg er litt plaget med yderst litt flimmer av dem.

Er helt sinnsykt kraftige pærer hvertfall!

IMG_0784.JPG

 

Edit: kan også legge til at dem er store så kan være litt knotete å få dem inn, men går etter litt ondt i hendene og litt bannskap 😂

Endret av Snowbiz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snowbiz skrev:

Jeg bestilte dem der og kan bekrefte at dem passer 😊 Eneste er at jeg er litt plaget med yderst litt flimmer av dem.

Er helt sinnsykt kraftige pærer hvertfall!

IMG_0784.JPG

Så veldig bra ut :) 

Ikke hatt noe flimmer problem selv. Eneste var at jeg ikke monterte de riktig første gangen. Lyset på ene siden var veldig svakt. Trodde man skulle vri samme vei, men det var til venstre på ene lykta og høyre på andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gorg skrev:

Så veldig bra ut :) 

Ikke hatt noe flimmer problem selv. Eneste var at jeg ikke monterte de riktig første gangen. Lyset på ene siden var veldig svakt. Trodde man skulle vri samme vei, men det var til venstre på ene lykta og høyre på andre

Takker! Ble veldig fornøyd med lyset :) 

Jeg var obs på dette da jeg så du skrev noe om det i tråden din :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Gorg skrev:

Fint, takk! Får satse på at det er riktig type da, så det ikke blir enda to bomkjøp :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...