Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

Enig med deg :)

Bestilt nye senterkopper og m merker til vinterfelgene, så blir spacere prikken over i-en på vinterfelgene.

Fått lagt Fusso Light på bilen nylig, spennende å se om den holder så bra som rapportene sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke like enkel som Swissvax, men mye enklere enn fryktet. Fikk min far til å buffe av etter noen minutter mens jeg påførte. Så det blir på en måte panel for panel.

 

Skal handle hos brakes.no, de har H&R. 20mm spacerne har jeg fått lånt av FredrikWake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hentet felgene i dag! :)

 

De så veldig bra ut! Setter på nye senterkopper og nye m emblemer i helga og dekka kommer på på mandag!

 

Oppdaget for noen uker siden at det mangler noen ledpunkter i det tredje bremselyset i bakluka. Noen som vet hvordan man bytter det? Sett guide på e90, men er ikke formet lik e91..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

herregud for en nydelig vogn! :D for en farge kompinasjon <3 og for en pleie den får! den har virkelig havnet i rette hender! :D
følger med videre her! ^^

 

angående fusso light, la den på min bil også! men jeg var så smart å lot den ligge i 10-15 min, ble vel lengre en det mtp at det tar jo litt tid å vokse hele bilen :P
så var vannskelig å få av alt, i tillegg så ser jeg at det er rester av voks! :P får prøve å få av voksen og legge et nytt lag snart! :) og bare ta pannel for pannel!
noen tips for å få alt av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert! Rett på med Swiss, akkurat som jeg ville gjort :)

 

Hvilken farge ble det, og hva koster lakkering av 4 felger?

 

Takker :) det ble reflex silver, er vel standard lys felgfarge fra BMW. De har pris på 1000kr pr felg +mva. Da er det mye håndpussing, og mine var kantkjørte så de trengte litt ekstra omsorg

 

herregud for en nydelig vogn! :D for en farge kompinasjon <3 og for en pleie den får! den har virkelig havnet i rette hender! :D

følger med videre her! ^^

 

angående fusso light, la den på min bil også! men jeg var så smart å lot den ligge i 10-15 min, ble vel lengre en det mtp at det tar jo litt tid å vokse hele bilen :P

så var vannskelig å få av alt, i tillegg så ser jeg at det er rester av voks! :P får prøve å få av voksen og legge et nytt lag snart! :) og bare ta pannel for pannel!

noen tips for å få alt av??

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :D

Ville lagt på Fusso på nytt, for likt mot likt når det gjelder sånt. Er det rester så må du nok bruke det, men kommer det bare skjolder skal en håndvask fjerne dette. Si ifra hva som ble riktig kur :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjort litt annet på bilen også

 

Den store lista på dashen har vært mye riper på, så fikk jeg fjernet en del for hånd med S20.

post-54532-0-60509500-1444758764_thumb.j

post-54532-0-17691800-1444758769_thumb.j

 

Tatt en runde på setene, og de ble bra rene med Swissvax Leather Cleaner Forte! Vanlig funket ikke like bra for å si det sånn.

post-54532-0-74853900-1444758769_thumb.j

post-54532-0-37574500-1444758770_thumb.j

post-54532-0-75703300-1444758770_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...