Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

Man kobler hageslangen på "in" så en egen slange med åpen ende eller en slange med pistol som jeg bruker på "out"

Det er viktig at man ikke har trykk stående i filteret, altså man må ha åpen ende eller pistolen åpen på "out" enden. Kan visstnok forringe filteret om dette skjer.

Exint / Swissvax hadde dette før men sluttet å selge for en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket motor tidligere i uka, hva er det for slags bil?

Før

post-54532-0-20216800-1439572475_thumb.j

Vasket motorrom

post-54532-0-73683000-1439572478_thumb.j

Plast behandlet med Swissvax Protecton, gummilister Swissvax Seal Feed

post-54532-0-15699400-1439572482_thumb.j

Fikk ikke gått over hele motoren, da jeg hverken kjenner den eller turte å spyle overalt :)

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du syns det! Prøver så godt jeg kan :)

Ikke fått tid til å gjøre alt på lista mi men tar det fortløpende. Neste år håper jeg på en bedre sommer og mindre oppussing hjemme så jeg heller får polert opp hele bilen.

Har fått kontrollmålt forbruket og etter mine beregninger skal den bruke litt mindre enn det den viser på forbruk. Er litt høyt når det er bare småkjøring men har fått den ned til 0.68 l pr mil på det laveste. EDIT: 0.68 gjelder langkjøring

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer nå å handle H&R Spacere til neste sesong. Noen som vet hvor mye ET som går an å ha (innpress på felg + spacere) uten at det tar borti? Da tenker jeg ved fullt rattutslag foran og at dekkene skal gå innenfor hjulbuen uten problemer :)

 

Det er BMW M-Performance felger, type 269 med følgende dim skal man tro bmwstylewheels.com :

Framme 8x19  ET 37 

Bak 9x19 ET 39 

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...