Gå til innhold

"Drivstoff-biler" kan bli forbudt i Oslo og Bergen.


username
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle ikke vært mange meterne å gå til det toget da i såfall, eventuelt hadde jeg vurdert å reise hjemmeifra til en litt annen tid for å slippe unna køen. Nei det skulle nesten ett bilforbud til for at jeg skulle velge kollektivt fremfor bil, det er noe med friheten til å gjøre akkruat hva du vil når du vil :)

Jeg vet forøvrig at dere østlendinger tror alt utenfor Ring 3 er "bygda", men jeg kan bekrefte at Arendal ikke er "bygda". Vi har passe bra med kø og rushtrafikk her også på innfartsveiene til byen, derfor er det godt jeg jobber i motsatt rettning ;)

Litt offtopic, men hva jobber du egentlig med? Ser for meg at du er snekker, stemmer det? :P

Tullete forslag! :o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det oppfattes neppe særlig rettferdig for dem som fulgte myndighetenes råd om å satse på dieselbiler.

 

 

Vis meg én person som kjøpte dieselbil på bakgrunn av myndighetenes råd, og jeg skal vise deg 1000 som gjorde det fordi det var økonomisk lønnsomt. Av de du finner vil 9 av 10 være folk som har sovet i timen. Dieselforbud har vært seriøst debattert i mange år, og allerede for fire år siden vedtok Oslo kommune et slikt forbud. Folk som har kjøpt dieselbil de siste 5 årene har latt kortsiktig gevinst telle mer enn den langsiktige risiko som var godt varslet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...