Gå til innhold

Joachim's E30 bakparten på igjen!


Joachim S Hamar
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Kjøpte også vinterbil her om dagen som det grovt sett bare sto blokk å topp i. Monterte sammen men ville ikke starte da jeg ikke har no peiling på å stille inn diesel pumpe. Så får se om jeg får et verksted til å stille den inn eller selger bilen. Samt et sett til med felger til e30'n :)0d79e6e15d29c1de168ced048fec9e5f.jpg33a6b0c0c88ac96295971434efb030c2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Bare en liten skriftlig update her. Ga opp motoren i e36'n så bytta motor i den forrige helg, så nå venter jeg bare på time på verksted for å få justert diesel pumpa da den går høyt på tomgang. Sveisa ferdig siste hjørnet i e30'n i helga. Så det som står for tur nå er batteri brønn, fjør holdera og nederste del av frontruteramma. Så er det litt mer sliping å skraping så er den klar for lakk. Skrik ut om noen har en frontrute ramme liggende, da den er utgått hos bmw. Kan til nød gå bra med en som er kappet ut av bil om den er i bra stand å jeg ikke får taki ny :)

Endret av Joachim S Hamar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal kappa vekk biten av frontruteramma som rammenr står på må du snakka med BT før du i det heile VURDERA å plukka opp vinkelsliparen. Dei er ikkje so glade i kapp og sveis rundt rammenummeret :mrgreen:

nei veit det. Skal på bt å slå inn nytt nr når bilen er lakkert under :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

update?

venter på sveisegass som aldri kommer å blir noen lange dager på jobb, da vi har et litt spesielt prosjekt der, med sprinkler anlegg i en stavkirke som er snart 800 år gammal. Jobba 18 timer igår så blir ikke mye tid til bilen :)e91de812ad2c1e930dfc7011b84d79f9.jpg Endret av Joachim S Hamar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...