Gå til innhold

Joachim's E30 bakparten på igjen!


Joachim S Hamar
 Share

Anbefalte innlegg

Nå, Joachim S Hamar skrev:

18" ja. Håper det blir bra med oransje. Litt usikker på om Jeg liker det på sølvgrå bil, men må jo prøve :)

Jeg har troa hvertfall, gjør seg med en "brytning" eller hvordan jeg skal forklare det. Hvit blink på sølv bil blir ganske så kjedelig, men det er min smak.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått unna masse arbeid jeg har utenom E30,n. Så da fikk den litt oppmerksomhet idag. Sveiset på cab forsterkning på ene siden. Hadde håpet jeg skulle få sveise pent nok så jeg slapp å kitte over, men det fikk jeg ikke til denne gang. Så skal slipe av den litt å kitte 😊

20160701_222229.jpg

20160701_222248.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se det er flere som driver med rustne biler :)

Skal se om ikke jeg også kan få laget meg en slik snurrebukk til karosseriet, har jo allerede kjøpt meg en motor bukk fra biltema :D Ble det bra stabilt? Oppskrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, danskiii skrev:

Gøy å se det er flere som driver med rustne biler :)

Skal se om ikke jeg også kan få laget meg en slik snurrebukk til karosseriet, har jo allerede kjøpt meg en motor bukk fra biltema :D Ble det bra stabilt? Oppskrift?

Eneste jeg har gjort er å kjøpe 2 motorbukker fra biltema. Å laget firkantrør mellom fangerfestene som jeg har sveiset i snurra på motorbukken. Får ikke snurret den helt rundt nå, Så må få skjøytet den opp å laget noe breiere føter så den blir mer stabil. Ja må ha litt å finne på 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Begynt å bytte ut de hjemmelagde gulvdela. E46 har jeg snart gitt opp. Den går ikke som den skal. Har bytta lmm, lambda, coiler, veivhusvent. Men oppfører seg fortsatt like rart. Så nå er ny kam sensor på vei, sammen med div filter å plugger. Var litt flaut å komme inn på e30 meet på kvelden når jeg måtte holde bilen på 2500 omdreininger for at den ikke skulle stoppe 😛

20160803_193648.jpg

20160803_200225.jpg

20160702_223541.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...