Gå til innhold

1993 E34 BMW 525TDS touring


 Share

Anbefalte innlegg

Har vært innom Bmw og lagt igjen en liten handleliste hos de. Mangler å få bestilt noen flere slanger til clutchen over nyttår, så skal alt være i boks! Håper det ikke er for mye ellers som må gjøre for å få den eu godkjent igjen. Hadde hatt store problemer tidligere med all rusten, oljelekkasjen og stygge motorrommet med en redbull flaske i som var full av olje!

Har fortsatt troen på at denne bilen har fortsatt mange år igjen og mye glede :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Takk for linken, Viggo! :D Vært digg å få brukt cruisecontrol når den er bygget om også ja :) Satser på de som hjelper meg, får det til. De brukte en helg på forrige jobb så jeg har troa ^^,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort litt småtteri i det siste,  som å handla inn småting. Venter på noe i posten, som jeg kommer til å poste når det er på bil :)

I dag har jeg pussa ned rrominndeler og hatt på farge lik interiøret jeg fiksa tidligere. Må få kjøpt inn mer farge, da jeg tenker å gi det mer jevn farge samt få farga girkula. Ser ut som den har ledning i opprinnelig for lys. Lurer på om den er vanskelig å skjøte og koble opp så man har lys i den? :)

Før og etter bilde av rominndeler + girkula:

 

20170109_080054.jpg

20170109_083345.jpg

20170109_080135.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest litt rundt på nett ang lys i girkule. Vurderer å kanskje få lagt opp eget ledlys i min og koble til via sigarettenneren eller lignende. Ledningene i selve kula er kutta så langt oppe, at jeg tror ikke de lar seg skjøtes. Usikker på hvorfor de har blitt kappa i første omgang.

Blir i så fall å prøve å demontere innerste del av kula og skrape bort fargen under m/logoen så mer lys vil gå igjennom, samt fjerne lysbrikka.

Kjøpe ny kule med lys blir iallefall ikke aktuelt, da jeg synes de er latterlig dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med litt ekstra småtteri til bilen. Kjøpt inn panserbeskyttelse, eller panser bh som de fleste kaller det. Gleder meg til å få satt det på etter å gi det en skikkelig grundig vask og eventuelt rens+farge.

 

1484722628832.jpg

1484722672105.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Liten update hvordan bilen ser ut nå. Panser beskyttelse (panser bh) er satt på. Får se hvor lenge jeg kommer til å ha det på. Litt usikker om jeg synes det er så gromt xP Tenker å ta en skikkelig rens på stoffmattene og en ekstra omgang med farge på rominndeleren og koppholderen må farges og lages bunn på, da jeg skal ha kassettholder der denne egentlig skal plasseres. Vurderer å farge fremsetene litt ekstra også.

 

20170209_145039.jpg

20170209_145055.jpg

20170209_145204.jpg

20170209_145215.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 9.1.2017 at 8.54, opeth84 skrev:

Gjort litt småtteri i det siste,  som å handla inn småting. Venter på noe i posten, som jeg kommer til å poste når det er på bil :)

I dag har jeg pussa ned rrominndeler og hatt på farge lik interiøret jeg fiksa tidligere. Må få kjøpt inn mer farge, da jeg tenker å gi det mer jevn farge samt få farga girkula. Ser ut som den har ledning i opprinnelig for lys. Lurer på om den er vanskelig å skjøte og koble opp så man har lys i den? :)

Før og etter bilde av rominndeler + girkula:

 

20170109_080054.jpg

20170109_083345.jpg

20170109_080135.jpg

denne girkula til salgs nå, siden du vant en me lys? :)

Endret av Chris11slett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Chris11slett skrev:

denne girkula til salgs nå, siden du vant en me lys? :)

Dessverre! Liker veldig godt denne kula så blir værende som reserve om jeg ikke liker kula med lys og vil bytte om på de innimellom. Men du er den første som får beskjed om jeg ombestemmer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Øystein Brekke skrev:

Farlig lik min denne :-D

524149_10152716851026697_2982808182299742834_n.jpg

Hehe ja noe lik din, om man ser bortifra felgene, mørke lykter og v8 front! Hehe ;) Flott bil du har da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...