Gå til innhold

1993 E34 BMW 525TDS touring


 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å legge på gul lyktefilm og skifte til orange blinkers som jeg har lignende. Raskt resultat i photoshop for å se litt hvordan det blir,samt farga fangeren så hele bilen er i lik farge. Legge på gul lyktefilm og kanskje litt sotspray eventuelt. 
Blir det blodharry,så er det jo ikke verre enn å rive det av! :)

gule lykter,orang blink,lilla fanger.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Shattered skrev:

[-X](*,):stupid::-({|=

 

Smak og behag, jeg personlig synes det er grusomt med oransje blinkers :P

Hehehe! Jeg synes det kan være fint. Har jo us-blink på min,så kan bli stilig med de lyst opp,tror jeg ^^,} Men veldig i tvil med lyktefilm da. Ser litt harry ut.. Kanskje bedre om de blir sota litt,men får se. Eventuelt bare ha på soting på de istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 15.3.2017 at 0.40, Gabz skrev:

Oransje blink på E34 i mørke farger er veldig pent :) Gule lykter er jeg ikke helt sikker på, men det er smak og behag! Folie/sotespray er jo enkelt å fjerne eventuelt, så.

Ja,tenker å skifte til orange som jeg har liggende fra min gode 520 sedan,som jeg angrer veldig på at jeg solgte.
Litt usikker på gule lykter selv. Spørs om det blir at jeg gjør det. Men har folie så kan lett ta det av om det blir jalla! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig tak i baklykter som jeg har hatt lyst på en god stund nå. Kjøpt av en her inne på bimmers. Blir noe helt annet å bytte de ut med slitte gamle lykteglass. Har ikke fått montert på bil enda,pga det har vært storm!;)

,,,M-524td,kjøpt_mars_2017,400kr.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, 316 skrev:

I mine yngre dager måtte jeg ha hvite blinklys, nå er jeg 100% for oransje 👍

Ja,jeg hadde hvit på forrige E34 jeg hadde og likte det godt på den, men denne syntes jeg muligens kler orange bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke så altfor mye er blitt gjort i det siste, men noe iallefall. Fått bestilt inn mer farge (lik fargen jeg har brukt på skinnsetene), så tenker å få lagt på mer farge på rominndeler rundt girspak og farge min rollo i samme farge. Har også fått tak i nytt skinn rundt girspak,men er i feil gråfarge,så blir å farge den også i granittfarge. Tror jeg vil la midtkonsoll og dørtrekkene være i originalfarge.

Blir å stikke innom BMW delelager i neste uke og bestille inn resterende deler for ombygginga, så blir det å få avtalt med de som hjelper meg med arbeidet. Kanskje denne blir kjørende snart? Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk skifta fra de veldig slitte originale baklyktene til nye som jeg fikk kjøpt av en her inne,da de aldri ble brukt. Synes de kledde veldig godt på min bil iallefall! Veldig fornøyd. Muligens blir det å prøve å ta rusta på bakluka selv,eller skaffe en rustfri.20170403_100235.thumb.jpg.0bc1e14914bd85f8c4be1bd873778b1d.jpg

20170403_121555.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fått skaffa meg litt mer deler til Bmwen. Grill med skiltplate i ett og to splitter nye deksler ved siden av tåkelykene til frontfangeren. Mulig fangeren min går an å redde alikevel. Får se om jeg demonterer og lakker den opp igjen. Veldig mye steinsprang på den. Har kjøpt inn litt knall hard lim som jeg får ha på partiene der fangeren er brista. Mulig det blir å ta på bakfanger også. La merke til at den er også litt skada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig kjedelig når det skal ta sånn tid, hadde selv laang ventetid på å få bytta automatkasse på ene min i fjor og. Føler med deg her, håper det årdner snart så denne får seg ut på veien gjenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, viggo E34 skrev:

Fryktelig kjedelig når det skal ta sånn tid, hadde selv laang ventetid på å få bytta automatkasse på ene min i fjor og. Føler med deg her, håper det årdner snart så denne får seg ut på veien gjenn :)

Ja,dette har tatt MYE lengre tid enn jeg hadde trodd! Spesielt siden jeg tenkte alt kom til å gå knirkefritt etter jeg kjøpte automatkasse som girte silkemykt fra noen i E34 gruppa, som godt mulig er delvis defekt pga han fjotten som taua bilen min etter rørene. Men får bare krysse fingrene angående juni/juli. Har alt av deler som trengs til ombygg nå. Skal sette i resten av deler og andre småtteri når den er blitt bygd om. Får håpe eu godkjenninga går smertefritt på sikt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...