Gå til innhold

Feilmelding nøkkel f10


SigurdE36
 Share

Anbefalte innlegg

Denne feilmeldingen har dukket opp på bilen til min far, selv om nøkkelen er i bilen. Meldingen kommer ved bruk av begge nøklene. Noen som har peiling på hvor feilen er? Bilen skal inn på bavaria på fredag, men de hadde ikke hørt om denne problemstillingen før. Skal også sies at meldingen kom første gang to dager etter den hadde vært på service. post-49799-0-25823500-1436901334_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen får ikke kontakt med nøkkelen iallfall, det kan skyldes noe å enkelt som flatt batteri i nøkkelen. Da skal man dog ha fått ett varsel i forkant ;) Ellers så vil jeg tippe på noen slags for for forstyrrelse som nevnt over her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ofte på min og det kommer av forstyrrelser mellom nøkkel og antennen. 

 

Om det er touring ville jeg spesielt sjekket jordingsbåndene mellom bakluke og karroseri. De er med på å lede vekk støy fra antennen og om de er brutt så er det ikke utenkelig med slike forstyrrelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får denne feilmeldinga hele tiden i min bil da nøkkelen er lomma, jeg er inne i butikken, bilen er låst og står å går. Så vil tippe det bare er helt normalt, eller ingenting å bry seg om. Fordi nøkkelen fungerer og bilen står allerede å går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...