Gå til innhold

Min F36 420i og E36 Compact, isbanekjøring S10


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Går fortsatt å venter på eksosen som ikke er sendt enda.. Selger lovde meg at den skulle sendes i neste uke, så får håpe det stemmer. 

Ellers nærmer bilen seg 15.000km og det andre oljeskiftet er utført, denne gangen byttet jeg kupefilter og pussere også :)

Nærmer seg og polering og voksing for å klargjøre for vinteren, ikke mye arbeid som trengs her, stortsett bare noe voks som har begynt å slippe taket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da var endelig eksosen ankommet og montert, tok laang tid å få den..

Endte opp med original m-performance diffuser. 

Måtte modifisere litt for å få alt til å passe, skulle jeg kjøpt på nytt hadde det blitt litt mindre stusser pga det hadde vært lettere å få det til å passe. 

Begge stussene må bøyes litt til venstre for å få det helt perfekt, dette fikser jeg etterhvert. 

Her er ett par bilder av ferdig resultat :)

20161014_204918.jpg

20161014_204904.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎23‎.‎10‎.‎2016 at 22.52, Kennethe34 skrev:

Takker :)

Svart og blått er tøft, så tenkte å la diffuseren være som den er.

Har tenkt på å foliere refleksene sorte evt lakkere de i bilens farge, vet ikke hva som hadde blitt best?

Enig i at sort er tøft, men ville nok vurdert å lakkere den sort blank så den står i stil til de andre sorte detaljene på bilen, som vinduslister og nyrer? :) I blank sort vil du også få frem detaljene mer i form av refleksjoner i lakken etc. Refleksene ville jeg fått i bilens farge, det vil fremheve "buen" og formen til diffuseren mer og er nok det peneste slik jeg ser det for meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Har ikke skjedd så fryktelig mye her, har kjørt bilen ca 500km i vinter.. :P

Snart tid for vårpolering og sommerhjul da, kommer noe biler når dette er gjort. 

Har forøvrig kjøpt bilen ut av leasingavtalen, kom frem til at det lønner seg på sikt mtp rentefradrag osv.

Tror også at det vil bli bestilt en m-performance baklukespoiler da jeg synes det ser bra ut, mulig jeg går for kopi her hvis det har bra passform

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...