Gå til innhold

Hvor mange norskregistrerte Z-biler.


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, StigJ skrev:

Så det var din gamle det ja? Jeg tenkte på om det var det men så manglet både ACS hjulene og stoneguardene. Ja, enig at den så litt tam ut nå enn da du hadde den. 

Heftig priset i forhold til andre som har ligget ute siste året. 

Skulle jeg hatt noe snurre i min skulle jeg gått all in med oppgradert understell/bremser og sperrediff samt fått det godkjent. Ikke aktuelt å kjøre en ikke godkjent bil motormessig. Så det blir nok aldri noe av da hver eneste krone går i husrenovering om dagene

 

Jepp. Mangler hjula, guardsa og splitterne foran. De hørte jeg ble ødelagt samme året, eller den vintersesongen. Den ble brukt om vinteren av kjøper.. 40tkm mellom servicene der også, herftig.  Tore på Konghelle hadde denne i 2012-14 ellerno, og jeg snakket med han da. Han sa jeg måtte ikke finne på å kjøpe den tilbake, var ikke samme bilen lenger. Ser de dyre ACS mattene jeg kjøpte også ser bedritne ut :( Skulle aldri solgt 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://regnr.info/husker-ikke-hele-regnr?s1=&s2=&s3=&s4=&s5=&s6=&s7=&biltype=bmw+z3&chassinr=&yrf=1995&yrt=2003&include_avreg=1

Vet ikke om du har gransket denne siden? Her har du potensiale for timevis med nerding.

Ser det er registrert over 500 stk Z3 1995-2003  i landet og 321 stykk 1998-2003. Man får ikke opp korrekt antall ved å søke spesifisert "M Coupe" eller "2.8", men hvis man setter av tid til å sjekke hvert eneste regnr på listen vil man nok få en ganske komplett liste fordelt på motor og karosseri. Burde være greit å sjekke hvis Coupe har annet chassinr enn roadster.

Det kommer opp 23 stykk Z4 3.0si:

https://regnr.info/husker-ikke-hele-regnr?s1=&s2=&s3=&s4=&s5=&s6=&s7=&biltype=bmw+z4+3.0si&chassinr=&yrf=2005&yrt=2012&include_avreg=1

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎05‎.‎05‎.‎2018 at 7.47, awt skrev:
BD25889 Bmw Z3 2,8 Coupe 1999 Svart Varebil

Z3 med grønne skilt? :)

Denne bilen lå faktisk på finn i forrige uke til 150000kr og ble solgt. Den hadde de originale hvite skiltene fra 2001 så vidt jeg kunne se, så virker som en skrive- eller registreringsfeil i systemet til Statens Vegvesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...