Gå til innhold

Erling sin f10 525d


Anbefalte innlegg

Ikke nok med det.
Bak skiltholder var det dannet seg et gnagsår fra bilskilt holder. Slitasjen går helt inn til metallet. :-(
Irriterende.

Hvordan er det mulig, for skiltholder av plast er ikke skadet eller skeivt montert?
Hvorfor har det ikke gnagd hull før?
Og den er av plast

Dette  skal også Gulskogen Autolakk AS se på.

thumbnail_20170521_110708.jpg

Endret av Mr. Erling
trykkleif'n slår til igjen vel... ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gorg skrev:

Wtf.. 

Skal av med skiltholderen foran snart 👍🏻

ja jeg fjerner skiltholder og skrur skiltet til bilen, som i 'gamle dager', hvis dette er et konstant problem.
Men jeg tror ikke det er noe konstant. 
Må ha fått seg et 'kakk' o.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BimmerFan! skrev:

Jeg har også fått en sånn sinkslipp blære, vet du om dette går på garantien til BMW ? 

Hei Bimmerfan
Hvis du orker å gå til side 3 på denne tråden og scrolle deg ned til 17 september-16, får du masse svar og tips vedr. 'sink-slip' og garanti

Vedr . denne nye saken, har jeg sendt forespørsel til selger; 'Bavaria Økern' på dette.
Har ikke fått svar enda.
Min bruktbil garanti varer ut sommeren. Heldigvis
Men jeg venter ikke på svar. Jeg fikser det nå hos lokalt autorisert lakkverksted, så tar jeg det derfra.


For Bavaria sin lakkskade leverandør; ''Autoskade Terje Schie lakkering AS'' er totalt utelukket
Etter noen besøk og opplevd kvalitet'n de leverer, er de ute. :oops:

 

Endret av Mr. Erling
trykkleif'n slår til igjen vel... ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mr. Erling skrev:

Hei Bimmerfan
Hvis du orker å gå til side 3 på denne tråden og scrolle deg ned til 17 september-16, får du masse svar og tips vedr. 'sink-slip' og garanti

Vedr . denne saken har sendt forespørsel til selger; 'Bavaria Økern' på dette.
Har ikke fått svar enda.
Min bruktbil garanti varer ut sommeren. Heldigvis
Men jeg venter ikke på svar. Jeg fikser det nå hos lokalt autorisert lakkverksted, så tar jeg det derfra.


Bavaria sin lakkskade leverandør; ''Autoskade Terje Schie lakkering AS'' er totalt utelukket
Etter noen besøk og opplevd kvalitet'n de leverer, er de ute. :oops:

 

Fikk nå lest igjennom. Dette gjelder vel bruktbilgarantien din ?

Bilen min har bare rustgarantien igjen .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mr. Erling skrev:

Hei Bimmerfan
Hvis du orker å gå til side 3 på denne tråden og scrolle deg ned til 17 september-16, får du masse svar og tips vedr. 'sink-slip' og garanti

Vedr . denne nye saken, har jeg sendt forespørsel til selger; 'Bavaria Økern' på dette.
Har ikke fått svar enda.
Min bruktbil garanti varer ut sommeren. Heldigvis
Men jeg venter ikke på svar. Jeg fikser det nå hos lokalt autorisert lakkverksted, så tar jeg det derfra.


For Bavaria sin lakkskade leverandør; ''Autoskade Terje Schie lakkering AS'' er totalt utelukket
Etter noen besøk og opplevd kvalitet'n de leverer, er de ute. :oops:

 

Hvorfor er Auto skade totalt utelukket?? Forklar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 23.5.2017 at 14.59, ahj skrev:

Hvorfor er Auto skade totalt utelukket?? Forklar! 

Jeg vet ikke om jeg liker tonen din ahj!
Respektløs og uhøflig!
Får meg til å undre på hvem du tror du er og hvorfor du er så krass mot vilt fremmede?

Hvis du hadde giddet å lese mitt innlegg på foregående side, ville du sett 'slakten' Talset gjorde av poleringsjobben til 'Auto Skade Terje Schie'.
Men i og med slik uhøflighet ikke biter på meg, skal jeg 'FORKLAR'  til deg med bilder av polering jobben til 'Autoskade Terje Schie AS' presterte på min bil. 8)
Kan jeg forvente at du klarer å se selv, uten videre kommentar?

Min kommentar :
Dette er bare trist.
Bavaria betalte for denne jobben for meg(reklamasjon)  så snakk om frekkhet ovenfor en stor kunde som Bavaria.
- Og hva med yrkesstolthet?

- historien er mye lengre, men jeg gidd ikke si noe mer til deg 'ahj', hvis du da ikke unnskylder deg.

thumbnail__CE18094.jpg

thumbnail__CE18098.jpg

thumbnail__CE18101.jpg

Endret av Mr. Erling
trykkleif'n slår til igjen vel... ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd at du tolker meg som en krass idiot som ikke vet noe. Jeg stilte et enkelt spørsmål til deg angående et standpunkt du har tatt. Jeg kommer ikke til å unnskylde meg ved at jeg stiller et spørsmål. Dette er et offentlig forum med nesten 53000 brukere, da har man lov til slikt. 

Du snakker om respektløst og uhøflig. Vell er nettopp det du er mot meg nå. Jeg gidder ikke å synke til ditt nivå med angrep på person som du gjorde mot meg i ditt innlegg. 

Så skal vi legge denne saken dø eller skal du fortsette å angrep på meg personlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mr. Erling skrev:

Jeg vet ikke om jeg liker tonen din ahj!
Respektløs og uhøflig!
Får meg til å undre på hvem du tror du er og hvorfor du er så krass mot vilt fremmede?

Hvis du hadde giddet å lese mitt innlegg på foregående side, ville du sett 'slakten' Talset gjorde av poleringsjobben til 'Auto Skade Terje Schie'.
Men i og med slik uhøflighet ikke biter på meg, skal jeg 'FORKLAR'  til deg med bilder av polering jobben til 'Autoskade Terje Schie AS' presterte på min bil. 8)
Kan jeg forvente at du klarer å se selv, uten videre kommentar?

Min kommentar :
Dette er bare trist.
Bavaria betalte for denne jobben for meg(reklamasjon)  så snakk om frekkhet ovenfor en stor kunde som Bavaria.
- Og hva med yrkesstolthet?

- historien er mye lengre, men jeg gidd ikke si noe mer til deg 'ahj', hvis du da ikke unnskylder deg.

 

 

Var nå helt unødvendig å ta det på den måten. 

Når det er snakk om et anerkjent firma som mange bruker her på forumet og oftest får skryt, og du slakter så må det være helt innafor å be om et utdypende svar. 

Om du har skrevet dette tidligere så kan du allikevel ikke forvente at alle har lest alt i tråden din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 23.5.2017 at 14.59, ahj skrev:

Hvorfor er Auto skade totalt utelukket?? Forklar! 

Jeg vet ikke om jeg liker tonen din ahj!
Respektløs og uhøflig!
Får meg til å undre på hvem du er og hvorfor du er så krass mot vil fremmede?
Hvis du hadde giddet å lese mitt innlegg på foregående side, ville du sett 'slakten' Talset gjorde av poleringsjobben til Terje Schie.

Men i og med slik uhøflighet ikke biter på meg, skal jeg 'FORKLAR'  til deg med bilder av polering jobben til 'Autoskade Terje Schie AS' presterte på min bil. 8)
Kan jeg forvente at du klarer å se selv, uten videre kommentar?

Min kommentar :
Dette er bare trist.
Bavaria betalte for denne jobben for meg(reklamasjon)  så snakk om frekkhet ovenfor en stor kunde som Bavaria.
- Og hva med yrkesstolthet?

- historien er mye lengre, men jeg gidd ikke si noe mer til deg 'ahj', hvis du da ikke unnskylder deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...