Gå til innhold

mAZE's sin E46 M3, Estoril Blau (Photoshoot s.4!!!)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Tom-Erik ///M5 said:

Ble bra bilder 👌 ble desv den siste turen for min del denne turen. Fikk kjørt på mange km samtidig som den ble Møkket😜 men moro og se bilene sammen.  

Bra du fikk på litt mer km enn meg. Har endel å ta igjen. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Prøvde meg på bimmers of norway på Facebook, men fikk ikke svaret der. Så prøver her. Sliter med å få satt på skiltlysene på den nye bakluka mi. Dette er en original csl bakluke uten lista som skiltlys og bakluke åpneren sitter. Disse nye skiltlysene vil ikke på plass. Er det noe triks for å få de dit de skal? Har da prøvd å dytte både plastikk delen og metall delen inn først, uten hell.. 

20190315_173036.jpg

Endret av mAZE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Etter jeg kjøpte meg M3 så ble markedet naturligvis litt interessant så jeg har fulgt litt med. Den røde ble solgt for 450.000kr (har sjekket) der var en sort 2006 modell, manuell og som hadde gått 137.000km som ble solgt for 438.000kr (har sjekket) den var USA import pluss tidligere kollisjon skadet. Tror du kan få en klekkelig god sum for din :) nesten litt irriterende den ikke var til salg når jeg kjøpte, rå lekker. 
 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=204849424

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye å pirke på denne her nei. En håndfull steinsprut har det blitt, men det er jo ikke til å unngå, selv med mine 500-1000km i året. Ble EU godkjent forrige uke, uten noe anmerkninger. Service er selvsagt gjort hele veien på Sulland. Så håper at den er verdt endel ja. 😃 Så de som ønsker kan gjerne komme med bud, så kan vi se om det blir noe av. 👍 Skambud trenges ikke. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...