Gå til innhold

Slaven's kompressormata E46 320 2.2 - Simply clean - Photo shoot 23.09 - SOLGT!


Anbefalte innlegg

LED i grøfte lys next da? Fint med CCFL lys :D

Dette er COB LED. Er LED i grøftelysene. I annonsen for AE'ene stod det 6000k, dem er altfor blå til å være det. Må være 8000k eller no.

LED pære i grøftelysa er 6000k så er ett eller annet som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, veit ikkje om det er skjermen min som tuller igjen. bilen din er jo i så fall no tydlig djup svart her. men grøfte lysa er nesten gul.

 

ja det er vell dissa standard CCFL greiene som kryr på Ebay. Reklamert med 1 års garanti (da dei fleste gir deg 1 års garanti og avslutter brukeren, og lager ny, så ingen rekker å reklamere)

 

så kan jo det vær noe med glasset eller nokko slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallais

Skjer ikke så mye om dagen. Lommeboka skriker etter hjælp, så lite oppgraderinger. Eller jo, har bestilt orginale orange blinkers fra Koed, men det spørs om pakka kommer frem i det hele tatt, eller om den er sendt. Posten vet ikke hvor pakken er hen. Pakka har hatt samme status i en uka nå. "Innlevert til terminal, bla, bla, bla"

Har tatt kontakt med Koed for å høre om de vet noe.

Har faktisk fått hentelapp på postkontoret,men pakka er vistnok i ikke der i følge Posten.

Kommer tilbake med oppdateringer, når lommeboka er tjukk igjen.

Og update om Posten casen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nei, kjenne meg igjen der. vært uten jobb i en halv måned... det tærer på penga. men fikk ny selger jobb for 3 dager siden hos bilxtra i ålesund....

Godt det ikke bare er jeg som sliter. Ser i etterkant at det kanskje ikke var så gjennomtenkt å kjøpe bil og dra på ferie samme måneden. Men, men, bilen må jo kjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update!

Da har de orange blinklysa kommet i hus. Etter en mail til Koed, ble det orden på sakene. Posten hadde vistnok ikke pakka i systemet sitt, men Koed ordna opp. Bare positive opplevelser med Koed, kan anbefale dem.

 

Blinklysa ble montert på onsdan' men grunnet bedritent vær har jeg ikke tatt bilde av dem på bilen før nå.

Før:

post-80162-0-40109000-1441544224_thumb.j

 

Etter:

post-80162-0-55206000-1441544057_thumb.j

post-80162-0-13168800-1441544064_thumb.j

 

Har også foliert interiør listene i høyglanssort. Ble mye bedre en sølvlistene etter min mening.

Før:

post-80162-0-69136000-1441544231_thumb.j

 

Etter:

post-80162-0-92258300-1441544068_thumb.j

 

For de av dere som kommer til å si at girkula og rattet fortsatt er i sølv, så blir dette byttet ut forløpende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre med oransje blink. :) Listene så penere ut i svart også. Flott bil. :)

Enig i det. Er så mange som har hvite blink. Orange blink gir litt mer kontraster enn hvite. Og gjør bilen mindre moderne, noe jeg er fan av. Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få kvitta meg med det spinkle rattet. Vurderer disse to variantene. Hvilken skal jeg går for?

 

Elendig bilde, men jeg stemmer for dette. :D

 

MarksImolarotZHP041.jpg

 

Originalt perforert ratt fra ZHP-versjonen som kun kom i statene. :)

 

Uoriginale har skjøtene i skinnet på "skrå", mens disse har rett over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...