Gå til innhold

Slaven's kompressormata E46 320 2.2 - Simply clean - Photo shoot 23.09 - SOLGT!


Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Frode D skrev:

Hmmm. Den var ikke dum. Er det noe man får kjøpt eller har han laget den selv?

Du får sikkert kjøpt det hos våpenforretninger. Tror det er der han har kjøpt den. Skal skjekke opp navnet på'n så kan du google litt

Frankford Arsenal er en av de bedre har jeg hørt

Edit:

http://www.ebay.com/bhp/case-tumbler

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frode D skrev:

Takk for link! Var helt ødelagt i fingrene etter å ha polert 160 OZ bolter, så det der er en god investering.

En god innvestering, problemet er at det finnes masse forskjellig type sand/nøtter som brukes i tromlene, hvilken som passer best til aluminium skal jeg ikke uttale meg så mye om, men tror valnøttskall skal funke. 

Nå var riktig nok boltene mine nye i vinter og trengte lite polering og arbeid, så om man skal gyve løs på skikkelig møkkete og korroderte bolter man nok annet polermiddel anskaffes. Men ingen tvil om at man sparer fingrene for mye juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update igjen:

Ble en liten økt på bilen idag. Hadde planer om å bytte til powerflex i svingarmsforingene bak, det kunne jeg bare glemme. Dro til så hardt at skivene på pressa knakk i småbiter, siden foringene satt som juling. Trenger ikke å bytte foringene, men vil ha bilen litt tightere.

Siden det ikk gikk med svingarmene tok jeg isteden bærearmene foran. Dette gikk som en lek

Gammel foring v.s

IMAG0218.jpg

Ferdig bytta 

IMAG0219.jpg

Gammel foring h.s

IMAG0220.jpg

Ferdig bytta 

IMAG0221.jpg

Bytta også til camberplater foran(muttertrekker'n gikk tom for strøm så fikk ikke dratt til nok)

IMAG0223.jpg

IMAG0224.jpg

Stay tuned

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liten update igjen:

Venter fortsatt på skruene men de forventet i hus 21. desember. Fin liten julegave altså. 

Eller så ble det en bestilling hos koed forrige uke. Ble nytt blinklys v.s, nye sideblinklys begge sider, ny dynamoreim, OEM høyglanssorte shadowline lister til dørene, nye mudflaps begge sider bak og litt skruer og plastpropper.

Så tok en liten runde på bilen i dag og monterte noe av det. 

Startet med å bytte ut blinklyset på v.s, da dette var knekt helt i bunn, funker helt fint. Men irriterende å se på.

Gammelt

IMAG0242.jpg

Nytt IMAG0243.jpg

Men synes ikke passformen var noe voldsomt, selvom de er orginaleIMAG0244.jpg

Så tok jeg for meg muddflapsa bak, disse hang så vidt sammen, så godt å få bytta til nye

Gammel h.s

IMAG0247.jpg

Ny vs gammel IMAG0248.jpgNy på plassIMAG0250.jpgNy vs gammel v.s IMAG0251.jpg

Ny på plassIMAG0252.jpg

Så fikk jeg endelig bytta til orginale sorte shadowline lister på dørene, de bak kommer over nyttår

Orginale vs plastidip v.s

IMAG0254.jpg

Orginale vs plastidip h.sIMAG0255.jpg

Så avslutter jeg med ett bilde av ett center ferdig lakka i Frozen Grey, takk til @Frode D for lakkode.

IMAG0227_(1).jpg

 

Stay tuned

-Slaven-

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 15.12.2016 at 22.01, Gabz skrev:

Nice, nice :) Felgene blir rå!

Små detaljer som hjelper på helhetsinntrykket. Tror felga blir bra, men mangler fortsatt bolter. De skal komme i morgen, ellers så får jeg melde dem savnet og kjøpe nye og vente til jeg får tilbake penga.

On 15.12.2016 at 23.55, Frode D skrev:

Ble fin farge :)

Ja, spent på hvordan det blir mot svart bil, men 335'n din kledde jo RS2 felga i Frozen så burde ikke bli så annerledes på min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Frode D skrev:

Aner ikke hvorfor forrige posten min kom tre ganger. :-k

Skal du ha gull hjulbolter også? Og hvilke senterkopepr blir det?

haha

Har bestilt gull hjulbolter og studs. Har fått tak i orginale svarte senterkopper, men vurderer å prøve å lakke eller male koppene jeg har nå i gull. Lakke alle detaljer i gull, alt som er sølv på senterkoppenRH felg 1 stk.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått gullboltene i hus etter mye frem og tilbake og ikke minst mas fra selger, kom de levert på døra i dag.

Må si meg fornøyd med resultatet, iom at det er første gang jeg skrur noe sånt sammen.

IMAG0266.jpg

Blir enten sorte centerkopper. Eller sort/sølvIMAG0264.jpg

Blir forhåpentligvis prøvemontering på bil til helga. 

Stay tuned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått gullboltene i hus etter mye frem og tilbake og ikke minst mas fra selger, kom de levert på døra i dag.

Må si meg fornøyd med resultatet, iom at det er første gang jeg skrur noe sånt sammen.

IMAG0266.jpg

Blir enten sorte centerkopper. Eller sort/sølvIMAG0264.jpg

Blir forhåpentligvis prøvemontering på bil til helga. 

Stay tuned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...