Gå til innhold

Slaven's kompressormata E46 320 2.2 - Simply clean - Photo shoot 23.09 - SOLGT!


Anbefalte innlegg

Fint det rattet der og awt. Gidder ikke legge så mange høvdinger på bordet for orginalt ZHP ratt nå. Får holde med en renovert m ratt. Alt annet er en forbedring fra det jeg har i dag. Veit du forresten prisen på ett slikt ratt? Artig å vite hva ett slikt koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener på de lå på rundt 3-4000,- når jeg hadde e46, men det er noen år siden nå. Nå har jo kursen endret seg enden siden da, så aner ikke hva de koster i dag.

 

Jeg endte opp med å kjøpe et M-ratt som var trekt om i samme stilen:

 

DSC04131.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update:

Da var det nye rattet montert. Da jeg mottok rattet var ratt dekselet foliert i matt sort. Her var det bobler og dårlig kuttet/klipt. Dro av folien, og la på samme folie som på resten av interiørlistene. Må si meg meget fornøyd med resultatet.

Hadde bare telefon tilgjengelig igår så bildene ble deretter, men bedre enn ingenting.

post-80162-0-02750200-1442664902_thumb.j

Etter en liten halvtime ble resultatet slikt.

post-80162-0-12561900-1442664921_thumb.j

Og ferdig montert i bil.

post-80162-0-13918400-1442664964_thumb.j

Legger også ved ett før bildet også.

post-80162-0-24692000-1442665362_thumb.j

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser den. Har en tidligere kollega med nesten identisk bil. Litt anna motor og 4 dørs. Han har oransje framme og på sidene, men kvit bake for så den beholder en touch av moderne :-P

Edit: pølsefingrer møter touchscreen

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Endret av R4F431
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat gjennom tråden din. Nydelig bil du har kjøpt deg og rattet ble fantastisk! Baklyktene er jeg veldig usikker på hva jeg mener :P Hodet mener det ikke passet med gul film på ryggelysene og at de klare lyktene kanskje tok seg bedre ut, mens hjertet sier at de ble perfekte og gjorde bilen mer helhetlig som tidligere nevnt ovenfor :P

Jeg har nettopp kjøpt samme interiør som du har i bilen din, og må bare si at det ser mye bedre ut i virkeligheten. :D Vurderer også å foliere listene i bilen min sort høyglans etter å ha sett hvordan resultatet ble til deg :P Var det en vanskelig jobb? 

 

Definitivt kul bil som jeg følger videre! Stå på!  \:D/

Endret av wrnr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat gjennom tråden din. Nydelig bil du har kjøpt deg og rattet ble fantastisk! Baklyktene er jeg veldig usikker på hva jeg mener :P Hodet mener det ikke passet med gul film på ryggelysene og at de klare lyktene kanskje tok seg bedre ut, mens hjertet sier at de ble perfekte og gjorde bilen mer helhetlig som tidligere nevnt ovenfor :P

Jeg har nettopp kjøpt samme interiør som du har i bilen din, og må bare si at det ser mye bedre ut i virkeligheten. :D Vurderer også å foliere listene i bilen min sort høyglans etter å ha sett hvordan resultatet ble til deg :P Var det en vanskelig jobb? 

 

Definitivt kul bil som jeg følger videre! Stå på!  \:D/

Det som er viktig når du folierer er å ha en god folie, jeg kjøpte 1080 3M folie på ebay(kan linke senere, er på jobb) Denne er lett å jobbe med, kan strekkes endel og kan varmes så den former deg enda bedre. Jeg tok listene uten å varme folien, det funka fjell det. Eneste er at når du skal foliere den midterste lista, den over spilleren, så er den litt kødden da denne har nivå forskjeller og flere buer. Om dy bruker en varmepistol/hårføner på folien så går det som en lek.

Folierte listene i den forrige E46'n, da med en billig folie. Må si at 3M folien anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er viktig når du folierer er å ha en god folie, jeg kjøpte 1080 3M folie på ebay(kan linke senere, er på jobb) Denne er lett å jobbe med, kan strekkes endel og kan varmes så den former deg enda bedre. Jeg tok listene uten å varme folien, det funka fjell det. Eneste er at når du skal foliere den midterste lista, den over spilleren, så er den litt kødden da denne har nivå forskjeller og flere buer. Om dy bruker en varmepistol/hårføner på folien så går det som en lek.

Folierte listene i den forrige E46'n, da med en billig folie. Må si at 3M folien anbefales på det sterkeste.

Takk for klokt svar! :D Har to sett med lister, så tenker jeg prøver på de gamle først ;) Ser for meg listen over spilleren kan være litt ekkel ja.. Hvordan er senter-konsollen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senterkonsollen er enkel. Det du må passe på er å etterlate nok folie nedi hullet det vindusheisknappene skal. Knappene må presses påplass fra undersiden,om det er lite folie på veggene i hullet til knappeene vil dette dyttes ut av knappene, hvis du skjønte hva jeg mente. Her er forøvrig foliene jeg har brukt, folien har litt metallic preg:http://www.ebay.com/itm/400490781286?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...