Gå til innhold

Slaven's kompressormata E46 320 2.2 - Simply clean - Photo shoot 23.09 - SOLGT!


Anbefalte innlegg

10 timer siden, Gabz skrev:

Nice :) Får min valset i morgen selv. Vurderer også bumpstops, men er de tynne nok til å gå inn mellom fjærene eller må jeg demontere bakdemperne da? Var et helvete å få de ut sist, hahaha.

Jeg kommer til å demontere demperen. Kommer til å fjærne alt overflødig fra puckene. Puckene skal ha nok klaring til at de passer inni støvdekselet. Pucken skal fint kunne bevege deg da.

Nå er vel hjulopphenget på e39 og e46 litt annerledes. Du har vel fjær og demper sammen? Mens jeg var løsnet fjærer og dempere.

Sånn vil det bli seendes ut

IMG_2409.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, okei. Er begge to sammen i E39. Da tror jeg at jeg heller får valset og i verste fall justere opp litt eller fjerner spacer om det ikke hjelper. 

@RF91 Gjøres det skikkelig så sprekker det sjeldent. Må varme opp lakken og ta det sakte og rolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, RF91 skrev:

Korleis gjekk da med lakken når de valsa? Da sprakk av meg når eg hurtigvalsa på ein Golf 3 eg har, men eg gjorde ingenting for å forhindra da heller :P

Det sprakk ikke opp. Enste som skjedde var at lakken begynte å boble en kort testtur på 50m på den ene siden. Men bilen skal inn på lakk om ikke så lenge, om hjulbua jeg fikk fiksa, blir tatt på reklamasjon. Da blir nok noe annet fiksa opp også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sitter å tenker på hva jeg skal gjøre med felga til vinteren. Synes sølv center og sølvskruer blir så tamt mot de blanke kantene. @Marius2002 var så snill å hjelpe meg med noen farger jeg vurderer. Fargene skal evt kombineres med gullskruer.

Hvitt center:hvit.jpg.754184889ebc8b62bee1c8ee30449d8c.jpg

Roségull center:rosegull.jpg.c1e9214a543c5e236455e10362f8e55b.jpg

Nagarosilver center:nogaros.jpg.2f34820b692d11daa889ab5374a9441b.jpg

Hva tror folket??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo en mulighet hvis du ønsker forandring. 

Siden bilen er sort synes jeg personlig at hvitt blir for skrikende og grått kan bli for mørkt. Og den rosatingen var bare rar :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, StigJ skrev:

Ja det er jo en mulighet hvis du ønsker forandring. 

Siden bilen er sort synes jeg personlig at hvitt blir for skrikende og grått kan bli for mørkt. Og den rosatingen var bare rar :-P

Hehe, roségull er ikke for alle. Men jeg tror det kan bli en kul combo med gullskruer. Blir endel prøving og feiling med photoshop ser jeg.

Fargen er egentlig slik:

QLB_HI_LUSTER_ROSE_GOLD_2.jpg

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Nagarosilver passer bra jeg :) Eller sølv som idag.
Rosegull er jo noe nytt, så kult å kjøre sin egen stil som ingen andre har om du liker det!
Du har jo også gullsenter som mange kjører med, jeg synes det passer godt på E46 selv om Nagaro, Ferric Grey, Gunmetal eller vanlig sølv er å foretrekke for min del :) gulligull.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble gamle telefonen kasta og ny ble kjøpt i dag. Tenkte det var flott å innvie det nye kameraet med en snap av bilen.

Burde nok ikke senke bilen noe mer enn sånn den er nå. Har ca 2 cm fra fanger til asfalten på bildet. Men fuck det, fangern er stygg fra før og ny koster ikke allverdens. IMAG0001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...