Gå til innhold

Slaven's kompressormata E46 320 2.2 - Simply clean - Photo shoot 23.09 - SOLGT!


Anbefalte innlegg

6 timer siden, MarcusSteffensen skrev:

få an ned :P

Du!? Du har sett de veiene i Oslo, ligner mer på noen potetjorder enn veier. Kommer til å ta nedi over alt. 

Per nå, kommer jeg så vidt inn i parkeringshuset på jobben. Sitter nesten fast ved innkjøringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Du!? Du har sett de veiene i Oslo, ligner mer på noen potetjorder enn veier. Kommer til å ta nedi over alt. 

Per nå, kommer jeg så vidt inn i parkeringshuset på jobben. Sitter nesten fast ved innkjøringa.

Heheh, blei faktisk sjokkert over kor dårlige veia der va😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update:

Har fått montert mine hjemmelaga bump stops, må si meg meget fornøyd. Overhodet ingen subbing.

Startet med 4 stk hockeypucker, kosta 10,- på jobben, billigere bump stops får man ikke. Målte meg frem til at en puck var 3 tommer i diameter, delte dette i to og kom frem til 1,75 tommer

IMAG0011.jpg

Fant en syl og gjorde klart borret. IMAG0010.jpg

Brukte 25mm borr for å være på den sikre siden. Brukte og en vippesag til å barbere pucken, da jeg ikke fant hulborr

Det endte slik: 

IMAG0014.jpg

IMAG0015.jpg

Så var det ut og montere, stabla to pucker i høyden

IMAG0016.jpg

Ferdig montert med støvdekselIMAG0017.jpg

Camber topplagra ligger på Posten, og monteres når jeg har tid, samme med camber armene, om jeg klarer å montere de. Ellers så leter jeg etter vinterbil allerede nå, vinter'n kommer nærmere og nærmere.

 

-Slaven-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, ALBUAK skrev:

Tenkte med en gang på Haggard Garage :lol:

 

Faktisk ikke der jeg har det fra. Tror jeg fant det på e46fanatics. Men det funker som bare rakkern. Subba normalt på alle store ujevnheter på veien og ved aktiv kjøring. Nå kan jeg kjøre hvordan jeg vil, uansett veiforhold. 

Beste og minst kostbare investeringen jeg har gjort. Haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer det på min og :-k Var bare noe dritt å få ut coiloverne bak uten å måtte løsne bærearmen (da også camberboltene og alt), og frister lite å gjøre det igjen.. Men Supersport er alt for mykt bak, så subber med en gang jeg har passasjer bak, selv etter valsing.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Update:

En kompis av meg kjøpte for litt siden veteranbil som trengte litt pleie, bestemte meg for å holde han med selskap i verkstedet, da jeg var rastløs. Samtidig fikk jeg tatt en runde med polering av felgene, de har blitt "glemt" de siste vaskene.

Har tidligere brukt Autosol til polering og har vært fornøyd med resultatene. Men denne gangen tok jeg frem Meguiars sin NXT polish og denne imponerte meg med skikkelig høyglans.

Alle felgene var i samme stand som de på bildet. Mye irr og møkk. 

IMAG0058.jpg

50/50

IMAG0059.jpg

Sluttresultat

IMAG0060.jpg

Alle felgene ble til slutt like blanke som da jeg mottok felgene fra tyskland

IMAG0062.jpg

IMAG0061.jpg

IMAG0063.jpg

I vinter kjøpte jeg nytt håndtak til håndbrekket(vet ikke hvorfor jeg ikke har montert det, før i dag) Perforert skinn, likt rattet!

DSC01532.thumb.JPG.23c60d18745b30ce4e9bd01c50b4c350.JPG

Startet med å fjerne skinnbelgen

IMAG0065.jpg

Borte var'n!

IMAG0064.jpg

Tok frem varmepistolen for å lette arbeidet

IMAG0066.jpg

Nakent håndbrekk klart for nytt håndtak

IMAG0067.jpg

På plass

IMAG0068.jpg

Løftet interiøret ett par hakk til i mine øyne

IMAG0071.jpg

Finnes det noe bedre interiør......?IMAG0069.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...