Gå til innhold

Slaven's kompressormata E46 320 2.2 - Simply clean - Photo shoot 23.09 - SOLGT!


Anbefalte innlegg

Har i det siste leita etter M-tech bakfanger, ringte rundt til høgger landet rundt, sjekka i Sverige, Tyskland og England, ingen å oppdrive. I hvertfall ikke folk som ville sende var å opprive. Så i forrige uke dukka det opp en fanger på Finn. Kasta meg over telefonen og en telefonsamtale seiner var fangern min. Selger sa ingenting om den var original eller ikke. Samma f... tenkte jeg, særlig når jeg kunne betalte 850,- for fangern.

Pakka opp fangern i sta og fikk ett lite sjokk. Fangern er original!!!!

post-80162-0-49234400-1443891682_thumb.j

En liten bekreftelse

post-80162-0-87339900-1443892082_thumb.j

Ble etterhvert skikkelig stoka.

post-80162-0-38538300-1443891662_thumb.j

post-80162-0-10074300-1443891625_thumb.j

Men fangern blir ikke montert før til våren igjen, men da har jeg god tid til å finne diffusor, sparkle og pusse.

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i det siste leita etter M-tech bakfanger, ringte rundt til høgger landet rundt, sjekka i Sverige, Tyskland og England, ingen å oppdrive. I hvertfall ikke folk som ville sende var å opprive. Så i forrige uke dukka det opp en fanger på Finn. Kasta meg over telefonen og en telefonsamtale seiner var fangern min. Selger sa ingenting om den var original eller ikke. Samma f... tenkte jeg, særlig når jeg kunne betalte 850,- for fangern.

Pakka opp fangern i sta og fikk ett lite sjokk. Fangern er original!!!!

attachicon.gifIMAG0444.jpg

En liten bekreftelse

attachicon.gifIMAG0440.jpg

Ble etterhvert skikkelig stoka.

attachicon.gifIMAG0441.jpg

attachicon.gifIMAG0442.jpg

Men fangern blir ikke montert før til våren igjen, men da har jeg god tid til å finne diffusor, sparkle og pusse.

Heldig du som har coupe i dette sammenhenget. Var noe drit å finne til sedan.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde trudd det var omvendt jeg. Finnes flere sedaner en couper. Jeg har jo i tillegg hengerfeste hvilket betyr at jeg må ha delt orginal difusor, pågrunn av hengerfestet. Men men, blir kosejobb å sanke inn de delen jeg trenger i løpet av vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde trudd det var omvendt jeg. Finnes flere sedaner en couper. Jeg har jo i tillegg hengerfeste hvilket betyr at jeg må ha delt orginal difusor, pågrunn av hengerfestet. Men men, blir kosejobb å sanke inn de delen jeg trenger i løpet av vinteren.

faktisk ikkje, alt eg finner på ebay til sedan er enten i amerika og koster 1000 dollar å frakte med palle.

eller så er det en i england som nekter å sende.

Verdt å merke at aftermarket fangere passer begge. orginale passer enten kunn coupe eller kunn sedan. for en merklig grunn..

Edit: nektet å sende... Ikkje selge [emoji23]

Endret av R4F431
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkle igjen rygge sensorene ? :P

Helt ikke helt hva jeg skal gjøre før det. Enten kjøpe no polyprophylen på ebay og plastsveise igjen hulla, eller så bruker jeg plast fra dekselet til hengerfestet som står på bilen nå. Fangern skal byttes ut uansett. Også blir det vel finsparkel på toppen. Har lekt med tanken å fylle hulla med byggskum eller liknede og sparkle oppå det igjen. Har hele vinteren på meg til å funnet en løsning.

Bilen blir mest sannsynlig satt til lagring i løpet av de neste ukene. Kjipt for nå fikk jeg shadowlinefolien i Posten. Jaja får ta det til våren igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trur det er best å sparkle. Skum er som svamp. Isåfall vanlig byggskum.

Sparkle eller fylle med glassfiber. Noe i den duren. Så legger du da ett fint lag med sparkel.

Var noe i den duren dei gjorde med fangeren min. Såg den før dei lakkerte den[emoji18]

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om jeg orker engang. Jeg er like stiv i elektronikk som jeg er i gymnastikk. El. er virkelig ikke min greie. Har sett på litt DIY og alt ser greit ut frem til dem begynner med sikringsboksen og alt det det. Da detter jeg ut. Ikke veit jeg hva jeg trenger av deler heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...