Gå til innhold

Slaven's kompressormata E46 320 2.2 - Simply clean - Photo shoot 23.09 - SOLGT!


Anbefalte innlegg

Du har vel ikke vært i Trondheim med bimmeren din denne uken? Synes jeg så en som var fryktelig lik din på fredag tror jeg det var :P

Aldri vært i Trondheim jeg. Så var nok ikke meg da. Har brukt siste uka til å sette i stand bilen til vinterlagring i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært i Trondheim jeg. Så var nok ikke meg da. Har brukt siste uka til å sette i stand bilen til vinterlagring i morra.

Åja, skjønner :P Var utrolig lik din den jeg så :o Så veldig fin ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært i Trondheim jeg. Så var nok ikke meg da. Har brukt siste uka til å sette i stand bilen til vinterlagring i morra.

Trondheim e byen, den må du besøke [emoji106] berre pass på å ikkje leie ett rom på ett "tøm og røm" hotell, hehe

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Veldig pen bil. Liker stort sett alle endringer du har gjort. Jeg har en preface selv med 84k på telleren. Men det er en sort sedan. :-) Meget misunnelig på setene dine! Den fargen er så nydelig.

Takk for det. Setene og km standen var de avgjørende faktorene for at jeg kjøpte denne. Har vel i grunn ikke sett noen andre E46'er med den fargen på setene. Kun mørkere eller lysere seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Setene og km standen var de avgjørende faktorene for at jeg kjøpte denne. Har vel i grunn ikke sett noen andre E46'er med den fargen på setene. Kun mørkere eller lysere seter.

Jeg har de samme setene :D Men de er jo fra en 04mod 330d Touring da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. M3 interiør hadde ikke gjort no. Men elsker interiøret jeg har nå. Tror også verdien på bilen vil holde deg litt bedre med orginal interiøret. For noen teller det litt mer enn ettermontert M3 interiør.

Men, hvem verktøy, kanskje blir det utskiftinger i vinter. Nye felger og ny bakfanger er første pri.

Hadde jeg hatt delskinn, stoff eller svart skinn hadde jeg ikke nølt med å bytte interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...