Gå til innhold

Idiotparkeringstråden!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, ///Bmw-Tor skrev:

Hva på butikken for 2 måneder siden med gamle passaten min.

Dette synet fikk jeg når jeg kom ut ( jeg som står i midta) snakk om å hver korka i hauet 😤Kan ikke ha mange hjerne celler. 

-bilde-

Slik var det utenfor Kiwien der faktisk i forrige uke, jeg kjørte videre til en annen butikk da jeg ikke tok sjansen på slik idiotparkering...

Det skjer faktisk innimellom akkurat der, flere tilfeller jeg har vært borti, jeg skjønner ikke hvorfor...

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
On 4.9.2015 at 6:29 PM, Gabz said:

Tenkte vi kunne ha en slik tråd. En morsom blanding av spotte-tråd og "Du gjør det helt feil!"-tråd, hvor du poster idiotparkeringer du har sett. Og er ikke akkurat fåtall av dem her i landet :shock:

Kan begynne med en jeg så i stad:

hYfA4pZ.jpg

Fin bil, da..

Pøs på med deres :lol:

Denne parkeringen har jeg en viss forståelse for. Eier av den røde bilen ville forebygge en situasjon hvor døra til Audien kom for nært egen bil. Dette kan vel egentlig sees på som et innlegg i debatten om utformingen av parkeringsplasser i p-hus. Det er vel mange som har erfart at den tidvis er relativt knapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4.9.2015 at 6:36 PM, awt said:

Jeg ser faktisk ikke problemet med den du linker til. Jeg gjør ofte det samme selv om jeg står i enden på en parkeringsplass.

Denne derimot...

E0FE3461-603D-425F-91EA-8FF4F0F26D05-459

Ekstra ille om sjåføren ikke har hc.bevis. Har vedkommende derimot slikt bevis kan man kanskje i større grad forstå plasseringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutes ago, Gabz said:

Viktig å ikke kantkjøre hjulkapselene sine, så skjønner avstanden han her trengte.

Fil_05_02.2017,_12_52_48.jpeg

Å unngå kantkjøring er jo selvfølgelig bra uavhengig om det er kapsler eller felger, men mange virker å ha mindre kontroll på hvor nært bil og kant er når man kjører inn med passasjersiden nærmest. En grei løsning for denne sjåføren kunne vært å snu bilen, og så kjøre inn med førersiden nærmest kanten. Da ville det sannsynligvis vært enklere å plassere kjøretøyet tetter inn. Når man først er inne på valg av parkering, jeg vil alltid anbefale et romslig p-hus i stedet for gateparkering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4.12.2016 at 3:18 PM, Gabz said:

Hvis man bare skal kjapt innom Posten så gjør det vel ingenting om man parkerer midt i veien og samtidig blokkerer lukeparkerte biler, vel?

DSC_0071.JPG

Iallfall ikke når man har tatt på alle fire blinklys - som jo alle vet har den funksjonen at den opphever trafikkreglene for parkering for akkurat den bilen :-D - det kan virke som om Coopern har brukt nettopp denne velbrukte strategien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...