Gå til innhold

Idiotparkeringstråden!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Ble ikke særlig imponert når jeg kom ut til bilen og fant denne fjonballen som hadde parkert inni fronten min. Altså, hvem rygger inn i en annen bil, går ut av bilen og ser hva man har gjort og tenker "oida" før man vandrer av gårde uten å kjøre bilen litt frem...

Det verste er at denne bilen sto på den fremste p-plassen rekka (markerte kommunale plasser) uten biler foran seg og fint kunne stått 2m lengre frem uten problemer. Heldigvis hadde bilen bak akkurat kjørt sik at jeg kom meg ut uten trøbbel. Ble for øvrig ingen merker i plast/lakk.

IMG_3037.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag: handlevognparkering.

"Jeg setter vogna her" Tid brukt på knoting for å få vogna til å stå der, hadde vært nok til å få vogna bort i skuret der den hører hjemme, oppe i venstre bildekant. Mitsubishien ser ut til å gå klar i denne omgang. Det blåser sønnavind. 

IMG_20170804_151904.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 30.7.2017 at 17.46, Gabz skrev:

Spotta denne kremparkeringen i går. Og et tilfredsstillende syn noen minutter etterpå :D 

597dff5aac2a3_Bilde_29_07.2017_17_39_40.thumb.jpg.690b98f0d7e422ff5ea37092d34146da.jpg

597dff5bb6237_Bilde29_07.201717_45_37.thumb.jpg.6acb34f80e805541404ae38fd5663342.jpg

Det kan vel tenkes at bilen brøt sammen, og måtte på verksted? Jeg har ikke sett noen bli hentet for å ta to plassee før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Werther skrev:

Ble ikke særlig imponert når jeg kom ut til bilen og fant denne fjonballen som hadde parkert inni fronten min. Altså, hvem rygger inn i en annen bil, går ut av bilen og ser hva man har gjort og tenker "oida" før man vandrer av gårde uten å kjøre bilen litt frem...

Det verste er at denne bilen sto på den fremste p-plassen rekka (markerte kommunale plasser) uten biler foran seg og fint kunne stått 2m lengre frem uten problemer. Heldigvis hadde bilen bak akkurat kjørt sik at jeg kom meg ut uten trøbbel. Ble for øvrig ingen merker i plast/lakk.

IMG_3037.JPG

Ser ut som han har rygget i noe før, ref fargeforskjell mellom hjulbue og bakfanger/bakluke.

Godt gjort egentlig, for de bilene der er kanskje de mest oversiktlige som finnes. Svingradiusen er forøvrig rundt halvparten av e53..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

En gjenganger i trafikken er at folk som kjører Mercedes er fullstendig evneveike når det kommer til bruk av blinklys og parkering. Denne var ingen unntak - hvorfor parkere slik at man tar hensyn og får plass til flest mulig når man bare kan slenge fra seg den rustne S203en helt random....

IMG_3525.JPG

IMG_3526.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...