Gå til innhold

Idiotparkeringstråden!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, hanzhe skrev:

Denne saken fortjener å bli nevnt her:

Sånne folk må henrettes offentlig, spør du meg! Makan til kvalm jævel som tror penger kjøper han førsterett på alt her i verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gabz skrev:

Sånne folk må henrettes offentlig, spør du meg! Makan til kvalm jævel som tror penger kjøper han førsterett på alt her i verden..

 

Ufin parkering. Dog må det sies - de siste årene har det gått inflasjon i handicap-parkeringsbevis. Kjøpesentere har opp mot 10-12 ubrukte plasser holdt av til diverse NAV-snyltere- Hvis man er feit og lat får man en slik hc-lapp i frontruta, jeg ser flust av dem hver uke. Når kommunen leker julenissen er det naturlig at noen gir f etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, olenikolai skrev:

X6en har jo tatt andre hjørnet fra før av også, så har vel ikke skjønt hvordan PDC virker :P Var forøvrig en svart X6 med PDC i Oslo som parkerte ved siden av meg og trykket fronten sakte inn i en lyktestolpe for et par uker siden...

Skjønner ikke at folk finner på noe sånt med en X6.. Da burde man faktisk aldri hatt en sånn bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, [space] skrev:

Ref X6en så må en vel aktivere PDC selv, om en parkerer med snuta inn. Det skrur seg på automatisk når en setter bilen i revers. Men ja, sløvt....

Forrige e39'en min virker pdc'en bare innimellom på, men den X6'en er mye nyere, så den "burde" være inntakt. 

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...