Gå til innhold

Min E34 m50b30


mege34
 Share

Anbefalte innlegg

Har i dag fått plokket litt med bilen, eller med "nye" skoene som kommer etterhvert.

8f42ff9365834c49f3b6c3db29bf8078.jpg

Var en fin støvhaug etter meg :):)

f43c2f79afa313471cdcff5bfde20343.jpg

Tok også og støvsugde den raskt innimellom slagene(bokstavelig talt, de har fått seg noen kakk de der). alltid godt med ren bil[emoji4] .. på innsiden ihvertfall.. Men er det ikke det som teller då [emoji12]

Greit med det nettet der [emoji6]

400878d8dc0caa7c031ae808a1c55d8b.jpg

Knipset også ett rask bilde på undersiden. Ser ikke akkurat så mye men orket ikke krype i driten i dag..

e90cec82d0c41b94eeff7f88d89c3dd8.jpg

Snart blir det under kniven en liten tur [emoji32] [emoji40]

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bredda stålfelger er ikke feil!

Litt nysgjerrig på interiøret ditt, rimelig blandet må jeg si [emoji14]

Interiøret er som det er [emoji1]

Var lyst interiør når jeg kjøpte den og har egentlig bare byttet ut setene i noen svarte jeg hadde liggende men syns det er ganske greit egentlig. Lyst og behagelig men med litt kontraster [emoji4]

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiøret er som det er [emoji1]

Var lyst interiør når jeg kjøpte den og har egentlig bare byttet ut setene i noen svarte jeg hadde liggende men syns det er ganske greit egentlig. Lyst og behagelig men med litt kontraster [emoji4]

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Hehe, så på utstyrslisten at din kom med samme interiør som min, men du har jo kun øverste del av dash igjen fra det interiører ser det ut til [emoji14]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så på utstyrslisten at din kom med samme interiør som min, men du har jo kun øverste del av dash igjen fra det interiører ser det ut til [emoji14]

Det er vell noen som har byttet bunndelen en gang i tiden [emoji6] har faktisk ikke sjekket utstyrslisten for å være ærlig [emoji15]

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå :) Hadde eit lignande sett sjøl for eit par år sidan, men dei var det bra med kast i, kan ein sei :P Han som bredda dei sa han var platearbeidar og at felgane var laga ordentlig, utan kast. Hugsa eine framfelgen hadde sopass mykje høgdekast at ein kunne sjå felgen gå opp og ned når ein køyrde forbi :P

Dei var forøvrig 17x7,5 og 11. Keleis specs blir da på dessa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå :) Hadde eit lignande sett sjøl for eit par år sidan, men dei var det bra med kast i, kan ein sei [emoji14] Han som bredda dei sa han var platearbeidar og at felgane var laga ordentlig, utan kast. Hugsa eine framfelgen hadde sopass mykje høgdekast at ein kunne sjå felgen gå opp og ned når ein køyrde forbi [emoji14]

Dei var forøvrig 17x7,5 og 11. Keleis specs blir da på dessa? :)

Platearbeider ja..desverre ikke alltid fagbrev har så mye å si her i verden [emoji15]

Felgene er sjekket etter de var sveist og var ikke kast i de, blitt sveist i skikkelig jigg[emoji12]

De var ganske bulket i utgangspunktet då så det er rettet igjen så blir nok bra no, noen småbulker på kanten bare.

Hvis jeg ikke husker feil no så blir det 17*9 foran og 17*10 bak. Må da space ett par mm forran mens bak går de akkurat klar [emoji4]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...