Gå til innhold

BMW E30 325e M-Tech 1. Restaurering. S54B32


Pyrox
 Share

Anbefalte innlegg

Her har du den: http://www.lakksalg.no/webshop.aspx?pageid=86933&catId=24297&Product=70856#products. Blandes på flaske, så sprøyter en på med pistol beregnet for steinsprutbeskyttelse  :grin: Meget allsidig, støydempende, vibrasjonsdempende og veldig slitesterkt produkt! 

 

Bare til å ta en titt her :) http://www.u-pol.co.uk/documents/catalogues/U-POL-RAPTOR-Presentation-EN.pdf

 

Ser de bruker det til alt mulig, til og med på rammen på lastebiler. Jeg maskerte ikke godt nok rundt motorrommet/hjulhus, så fikk litt overspray. Vil gå litt ekstra tid og få det vekk da det sitter som bare juling, spesielt på epoxy grunningen.

 

Hvor mye trenger man for å dekke hele undersiden av en e30 ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tja! Flere grunner til det egentlig :) Men er i all hovedsak slitestyrken som du sier. Andre fordeler jeg ser for meg er lydisolering, vibrasjonsdemping og at den ligger seg tykt og er en ekstra sikring for tetting av plateskjøtene. Fugene ble ikke akkurat vakre og det skjules ganske bra med strukturmassen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å funderer på hvordan jeg skal gjøre det med motorrommet! Ser det er endel som sparkler plateskjøter istedenfor å fuge. Fuging har jeg aldri fått skikkelig til og skal heller stå og pusse i timesvis for å få ett slik resultat som på bildene under.

post-69038-0-93482900-1447271995_thumb.j

post-69038-0-39597000-1447272006_thumb.j

Lurer på om det er noen vet om det er noen ulemper ved å gjøre det slik? Frykter sparkelen kan sprekke av vridninger i karosseriet! Eventuelt noen spesiell sparkel som brukes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...