Gå til innhold

BMW E30 325e M-Tech 1. Restaurering. S54B32


Pyrox
 Share

Anbefalte innlegg

Jørgen: Takker og bukker :)

Laudrup: Takk for det :) Veldig spent på hvor lang tid det vil gå med montering, frykter mye tid vil gå vekk i å leite etter deler, eventuelt at arbeidet stopper opp fordi jeg mangler ting. Men har prøvd å forbrede meg så godt jeg kan, men er jo garantert mye små tjafs jeg har glemt å kjøpe inn :) Ja jeg liker S54 svært godt, men ryktene sier at BT har blitt mer vanskelig når det gjelder å få denne motoren godkjent, blir feiring den dagen jeg har fått godkjent søknad :)

Slenger med ett par bilder av nylakket bil innvendig :)

post-69038-0-17262300-1453412791_thumb.j

post-69038-0-25120500-1453412805_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikkje får den godkjent får du snakka med M-Teknikk. Dei får godkjent alt... Bilen eg hadde ned til dei (riktignok berre med M50), fekk ein haug med 2-ar feil (og ein alvorlig, sjølforskyld 3ar-feil) på EU-kontroll rett etter at bilen var "godkjent" ombygd. Kan nevna at eg skifta heile forstillingen då alt av kuler og ledd var slakk/rusta (og dermed dårlig sjøloppretting), bilen hadde ikkje 4hjulskontroll slik so det stod i svaret eg fekk frå BT at den skulle ha før etterkontroll, stabstag bak mangla ein lenkarm (som eg leverte til M-Teknikk, men dei gløymte å montera), BKF'en var aalt for liten so eg enda med knapt fungerande bremsar og eksosanlegget var laust :P

Trur det var det meste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til det med å ha mangel på delene man trenger, da har tiden en lei tendens til å strekke seg ut i det lange[emoji12]

Når det gjelder godkjenningen ville jeg personlig gjort dette helt på egenhånd. Det du kanskje kan gjøre er å få fatt på en ecu fra USA med dokumentasjon som tilsier effekten i motoren[emoji4] Men ja, det er en grunn til at jeg valgte S50, nettopp for å slippe det problemet der.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rf91: Såpass! Hvis det på ingen måte går seg til å få den godkjent på egenhånd, et jo det en nødløsning å få de til å gjøre jobben :) 

 

Laudrup: Mye er mulig, får se hva som skjer med tiden. Skal ikke gi opp ved første motstand :) Jeg hadde og planer om s50, men klarte ikke helt slippe tanken på s54 :) 

 

Hvis noen har 188 sperrediff med 3.25 utveksling er det bare til å gi meg en lyd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomascr: Takk, kjekt at folk følger med :) Kan varmt anbefale strukturmassen videre :) Nei planen er fortsatt s54 :) Men prøver å selge bilen for å frigjøre kapital til videre drift av prosjektet. Har en s54 for hånd som jeg kunne få kjøpe for en grei sum :)

Freakshow: Takk :) Godt å få på litt farge :) Booster motivasjonen :)

Endret av Pyrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte for holdbarheten sin skyld å få understellet pulverlakkert :) Ble veldig bra, stor takk til Bergen Coating. Er begynt å montere foringer :) Venter på bolter og div som kommer fra el galvanisering før jeg får montert :) Ruller deler inn for tiden. Har i all hovedsak prioritert undersiden/understell og deler til motorrom i første omgang! Nærmer seg veldig trillbar og klar for lakk av motorrom :) 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

 

image.jpg

Endret av Pyrox
Dobbel bilde post
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...