Gå til innhold

DanielStance's E34 Sedan


Daniel.
 Share

Anbefalte innlegg

Får ikke noe lønning jeg :(

 

VG3 = Jobbe som en normal ansatt (lærling) fra Mandag til Torsdag, men uten lønn :(

Idiotisk løsning egentlig. Får stipend, men det er knapt en tusenlapp, og det går jo til mat og bensin.

 

Er litt derfor jeg ikke "får lov" av min mor (bare le) til å ha to biler. Fordi det blir for mye å betale på 2 biler når jeg ikke har noe form for inntekt.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KM på de gamle m50 motorene er virkelig ikke noe å bry seg om, bare de får olje skifta sine så spiller det faen ikke noe rolle om de har rulla 50k eller 500k! lett å skru på de også! :P

hva er gærnt med bilen se bort ifra at den har gått så "lang" ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viskosekoblingen er mest sannsynlig defekt, fordi motor går seg varm på tomgang, men holder normal driftstemp under kjøring. Har komplett vifte med koblingen også, men tydeligvis så blir viskosekoblinger ødelagt av å ligge plant, så da er den jeg har liggende sikkert boss. Er og et knekt blad på selve viften som står på motoren. Er også en eksoslekasje, men hvis eksos fra sedan passer på touring så hadde den eventuelle kjøperen fått med eksosdeler. Er også mest sannsynlig brudd i kablene til bakluken for glassdelen fungerer ikke. Åpner ikke, pluss at visker og varmetråder ikke funker. Er og en vibrasjon når jeg passerer 100km/h, men dette lurer jeg på om er hjulene som skaper. Utover det så tror jeg resten kun er ting som går på utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er da ikke det værste jeg har hørt :P hvordan er det med rust på den da?

 

En del småflekker på panser (steinsprut), rust nedi hjørnet på alle fire dører (standard e34), litt rustflekker/rustbobler midt på førerdør, litt rustflekker rundt pyntelister bakerst, litt stor rustflekk på bagasjelokk, og litt rust bak skiltlys, skjønner ikke helt hvordan det har gått seg til. Altså du må ta ut skiltlyset for å se det.

 

Uten om det så tror jeg ikke det er mye mer. Har ikke hatt den på bukk, så under har jeg ikke fått sett så mye av. Bakre del av kanal på begge sider ble reparert tidligere i år. Innerkanalen så fin ut.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med salg av bil er neimen ikke lett idag.

Det er  kjøpers marked uten tvil.

En ting som er positivt for din del ,er at der er ikke så veldig mange Touringer til salgs som er noenlunde hele .

Og på en bil som er rundtet 300 og er noen år gammel ,vil enn alltid finne noe.

Ha is imagen evnt. gå litt ned i pris og du blir kvitt den.

Har selv hatt biler der jeg har slitt med å bli kvitt de.Men plutselig er der noen som skal ha den.

Og tilslutt,IKKE legg den ut på FB sine kjøp og salg.Så mange useriøse aktører som der er der,finnes det ikke.

 

Uansett lykke til med salg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...