Gå til innhold

DanielStance's E34 Sedan


Daniel.
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det :)

Kan i grunn ikke gå så mye mer ned i pris nå. Begynner å nærme seg gi vekk pris. Vurderte å legge den ut på E34 gruppen men ser jo at det er så mye useriøse folk der når andre skal selge bil. Må nok legge den ut på Finn.no, men 500kr for en jævla annonse er latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å gå ned i pris enn å tvilholde på et par tusenlapper. Dette taper du på i det lange løp uansett. Over nyttår påløper det ny årsavgift, forsikringa ruller å går, samt at bilen står å forfaller. Verste som finnes for en eldre bil er at den står mye i ro å blir lite brukt..Da mener nå jeg at det er bedre å gå ned 5k feks å bli kvitt den. I det store å det hele er dette småpenger. Kan virke som mye penger per dags dato, men på sikt er det ingenting [emoji14]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

249 for 14 dager vel?

 

Jeg betalte 349 for 60 dager. Vet ikke hvorfor det står 499 først, men klikk deg videre så kommer de faktiske prisene.

 

Ikke vet jeg, syns fortsatt det er mye penger for en liten annonse. Men hvis de bare setter 499 som pris helt uten grunn er det jo rimelig teit :P

 

Bedre å gå ned i pris enn å tvilholde på et par tusenlapper. Dette taper du på i det lange løp uansett. Over nyttår påløper det ny årsavgift, forsikringa ruller å går, samt at bilen står å forfaller. Verste som finnes for en eldre bil er at den står mye i ro å blir lite brukt..Da mener nå jeg at det er bedre å gå ned 5k feks å bli kvitt den. I det store å det hele er dette småpenger. Kan virke som mye penger per dags dato, men på sikt er det ingenting [emoji14]

 

Sant nok, men når jeg begynner å nærme meg 10 000kr, så syns jeg det begynner å virke litt dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey, gratulerer :D Endelig!

 

Jepp :) Må egentlig innrømme at det var litt trist å se den kjøre avgårde, selv om jeg nå er lettet over å bli kvitt den.

 

Gratulerer med salg.

Entusiast som hadde planer for bilen eller ? :)

 

Takk :) Vet egentlig ikke, var en veldig hurtig handel, han så på bilen i går, kjørte en liten tur og hentet den i dag igjen. Er førstebilen hans. Han var vel lærling som motormekaniker så tror ikke den vil forfalle noe særlig. Mener han har en E30 banebil også. Den holder seg i hvertfall her i området, så det er jo litt morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...