Gå til innhold

DanielStance's E34 Sedan


Daniel.
 Share

Anbefalte innlegg

Nei. Går tydeligvis ikke ann å bruke de fjærene sammen med de demperene, med mindre demperene er defekte. Så kjører fortsatt med vanlig fjærer og demper. Byttet ene tårnlagret, men det hjalp lite på styringen, og hørte det samme klunket en gang i dag. Får bytte det andre også. Ble en smule oppgitt over at det ikke passet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke.. Ble en smule irritert over det der.. Litt sure penger. Og det er jo så ræva utvalg på senk til E34 hvis man vil ha TÜV.

 

Har jo EU neste år, så kan vel kanskje vente til etter det, også bare kjøpe BC Racing coils og håpe jeg ikke blir "tatt" med det.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å holde seg unna Bjørgeveien, så slipper du å bli tatt :P Eller kanskje de finner seg et nytt sted, nå som tunnelen er åpen. Første dagen jeg kjørte til jobben i Dalen med US blink, fikk jeg mangellapp. Hehe. Men kjørte forbi minst 8 kontroller der med kompressoren :P

Edit: De er forøvrig glade i Løvstakkstunnelen også :P

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å holde seg unna Bjørgeveien, så slipper du å bli tatt :P Eller kanskje de finner seg et nytt sted, nå som tunnelen er åpen. Første dagen jeg kjørte til jobben i Dalen med US blink, fikk jeg mangellapp. Hehe. Men kjørte forbi minst 8 kontroller der med kompressoren :P

Edit: De er forøvrig glade i Løvstakkstunnelen også :P

 

Hehe, kjører ikke så ofte mot Bjørge så det går stortsett greit :P Er for det meste mot Kokstad når jeg skal på jobb eller når jeg skal på skolen som ligger på Fana eller noe sånt. Men de har jo politistasjon i Dalen så treffer jo på både sivil og "uniformerte" biler relativt ofte. Hører stadig om folk i eldre BMW som blir stoppet hele tiden, men har ikke skjedd meg enda :P

 

Har ikke hørt så mye om Løvstakktunnelen, men vet de liker å stå i Nygårdstunnelen.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Jeg så de vel en 4-5 ganger i sommer, på busstoppet ved inngangen til Løvstakkstunnelen.

Fana faktisk! Går du på Stend, eller? :P Hehe.

 

Stemmer, de står jo av og til der også hehe.

 

Nei, jeg går VG3 på Slåtthaug VGS :) Er på Fana i følge læreren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...