Gå til innhold

DanielStance's E34 Sedan


Daniel.
 Share

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg at jeg må få gjort noe med sensoren på diffen.. Speedometer går i 0 hver gang jeg slipper gasspedalen :P Hadde i grunn ikke gjort meg så mye, hadde det ikke vært for at det påvirker vindusviskerene også. <_<

Også må jeg av og til dunke på ene baklykten for at det skal slå seg på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baklykten din er det enten bare å vri litt på pæreholderen evnt pusse litt på kontaktflatene.

Hadde det samme problemet og fikset alle mine.

Gjorde de rene,pusset flatene samt at jeg tok et skrujern og bøyde de flatene som gjør at der blir kontakt med lykta.

Etter det har alt virket.

Sensoren har du nok kommet borti når du jobbet med eksosen tenker jeg.

Lydmessig vil du og merke at du får mer lyd av dette eksosanlegget når det "går" seg til.:).

Ble litt skuffet med en gang da det var mye bobling følte jeg i lydbilde men nå som eksos er noen km gammelt,er der nydelig lyd.Mørk høy lyd og ikke raspelyd .;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sveigis skrev:

Baklykten din er det enten bare å vri litt på pæreholderen evnt pusse litt på kontaktflatene.

Hadde det samme problemet og fikset alle mine.

Gjorde de rene,pusset flatene samt at jeg tok et skrujern og bøyde de flatene som gjør at der blir kontakt med lykta.

Etter det har alt virket.

Sensoren har du nok kommet borti når du jobbet med eksosen tenker jeg.

Lydmessig vil du og merke at du får mer lyd av dette eksosanlegget når det "går" seg til.:).

Ble litt skuffet med en gang da det var mye bobling følte jeg i lydbilde men nå som eksos er noen km gammelt,er der nydelig lyd.Mørk høy lyd og ikke raspelyd .;).

Nei har ikke noe med eksosjobben å gjøre. Det har vært slik en stund. Blitt gradvis verre med tiden. 

Begynte først med å hoppe litt opp og ned en sjelden gang til å gjøre slik som den gjør nå.

Lyden er ikke så dum nå, men tror nok det blir bedre over tid. Bakpotten hjalp på utseende i hvertfall :)

Skal sjekke det med lykten når jeg gidder, er ikke så ofte den trenger et lite dunk for å slå seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått skiftet olje, oljefilter og bensinfilter. Gikk for Castrol Magnatec C3 5W-40 :)

Skal bytte luftfilter og tennplugger snart. Må muligens kjøpe pipe til pluggene. :P

Selvfølgelig så knakk jo festet til bensinfilteret pga rust.. Men fikk det no til å henge noelunde greit. :)

Nå stinker jeg bensin. :lol:

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13.2.2016 at 16.18, viggo E34 skrev:

Det gjør nokk godt for bilen vell og ve ;)

Jepp, det vil jeg tro :) Får satse på at denne oljen er god for motoren. Forrige eier hadde brukt Biltema 20w-30 olje.

27 minutter siden, Sndvik skrev:

Følger med her.. kjør hardt, kjør stil, kjør oransj blink rundt hele uten tvil!

Hehe ja tror nok oransje blink blir på bilen så lenge jeg eier den :D

Skjer ikke så utrolig mye her, men kjekt at du følger med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...