Gå til innhold

DanielStance's E34 Sedan


Daniel.
 Share

Anbefalte innlegg

Fin bil, er vell snart lappen no? ;)

Må si meg enig med Gabz i at e34 ska ha oransje blink då! ;)

 

Takk :) Jo jeg håper det. Har oppkjøring i slutten av denne måneden, så håper virkelig at jeg klarer meg. Trangtilsynet og Satans Uvesen har jo flyttet til Åsane nå så er jo helt nye kjøreruter.. <_<

 

Ja, er enig med begge dere :) Oransje blink blir på bilen. I hvertfall fremme. Mulig jeg kanskje prøver hvit eller sotet blink bak en gang i fremtiden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, eg måtte ut der når jeg tok på sykkel i vår ja..

Nja må nok si sotet bak Gabz

 

Kjekt det haha.. Irriterer meg at de skulle flytte akkurat nå når jeg skal ta lappen. Er mye bedre kjent i Fyllingsdalen så hadde sikkert klart meg bedre hvis de hadde blitt der. Hvor i Bergen holder du til?

 

Heller litt mer mot sotet selv, men uansett hvilken det blir så skal jeg i hvertfall ha rød refleksplate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sikkert gjort seg med røde baklykter og..

Går nok helt fint der ute og, du får bare passe på vikeplikten på småveien der ute. Der er noen stygge..holder til i Loddefjord og steinsviken men er no litt rundt overalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sikkert gjort seg med røde baklykter og..

Går nok helt fint der ute og, du får bare passe på vikeplikten på småveien der ute. Der er noen stygge..holder til i Loddefjord og steinsviken men er no litt rundt overalt ;)

 

Vi får se hva jeg går for hehe.

 

Ja sånne småveier er ikke særlig gøye. Har øvekjørt på noen trange småveier med denne E34'en i Åsane. Det var om kvelden, så var rimelig mørkt ute hehe. Tror i hvertfall det var i Åsane vi var haha. Morvik eller rundt der.

 

Loddefjord altså? Hvorfor har jeg aldri sett bilen din før da? :P Bor i Fylllingsdalen, så det er ikke så alt for langt vekke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig sjeldent i fyllingen..e så j****ge humper der hehe

Ja er bare å ta det med ro på småveiene. Plutselig har du en i siden.

 

Nei du tuller? :o Haha de fartsputene er så jævlig irriterende! Går greit nok hvis du treffer riktig, men hvis du treffer litt skjeivt så er det helt på trynet. :D

 

Ja, må ta det rolig der. Er ikke så glad i å kjøre den skolebilen, men får ta det med et smil og håpe jeg ikke tabber meg ut, og ikke minst at jeg ikke får en gretten sensor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ordner du med litt farge ja, mulig d er litt styr å finne riktig så er sikkert fordel og ta hele stolen (begge fremme) jeg har farget baksetet mitt fra beige til svart med godt resultat

 

Hmm, Koed eller GS selger ikke noe slikt altså? Jaja.. :P Det er i hvertfall ikke noe som blir prioritert hehe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...