Gå til innhold

DanielStance's E34 Sedan


Daniel.
 Share

Anbefalte innlegg

Første turen aleine gikk jo bra xD Skulle til skolen, havnet litt feil, så sa fuck it og kjørte på McDonalds :D Husket heldigvis veien fra McDonalds til skolen så det gikk jo fint :P Var storefri uansett så.

Bilen funker bra i hvertfall :) Kan ikke høre på radio med varmetråder i bakruten på, men.. Jaja, får høre på M50 om morgenen i stedenfor da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere me lappen! Deilig følelse at man bare kan ta en kjøretur når som helst uten å ha med seg en eldre person!

Tok toget fra Røros å hjem til Tr.heim for å hente bilen åsså kjøre til Røros igjen dagen jeg fikk lappen :D

Ikke kjør fra deg lappen nå, som det er en del andre gjør XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere me lappen! Deilig følelse at man bare kan ta en kjøretur når som helst uten å ha med seg en eldre person!

Tok toget fra Røros å hjem til Tr.heim for å hente bilen åsså kjøre til Røros igjen dagen jeg fikk lappen :D

Ikke kjør fra deg lappen nå, som det er en del andre gjør XD

 

Takk :D Er rimelig digg ja :D

Nei eg skal være forsiktig selv om det til tider frister å gi på med det lille 520'en har å by på. :lol:

 

Gratulerer med lappen ja! Nå er d bare å vente på snøen

Ser du sier du sliter med dogg i bilen..det er ikke fukt i gulvet då? Ofte detter/rotner dreneringsproppene (eller hva det er) i gulvet forran og d slippes inn vann der som samles i gulvteppe.

 

Takker :D Snø? Hva er det? :D Vi hadde jo bare sånn, 2-3 dager i hele vinter i fjor med snø? Resten var jo regn :P

 

Sliter litt med dugg, men det er for det meste kun når det regner mye ute. Men det pleier å gi seg etter hvert med varme på og sånt. Vet ikke om det er fukt i gulvet, håper ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...