Gå til innhold

Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.


 Share

Anbefalte innlegg

Blir vel brukt på varme og fine dager nærmeste månedene.

330en føles raskere de første >2 sekundene etter et girskift. Etter det virker S62 hissigere og sterkere på topp, og toppen er lang. Hehe. Synes bilen er dritmorsom og terger deg en hel del :)

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha :)

@D.Toft: skal ha det i bakhodet! Haha

@clutch: Har dessverre ekstremt lite erfaring med E39! 330en med kompressor ble en del raskere, men ble veldig jevnt register og mer av "det samme," så ga langt fra samme kjørefølelsen som f.eks. S54.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa! Elsker den :)

Damen var litt skeptisk, men smilte som en unge når hun ruset motoren. Hun spant også litt første gangen hun løste den i 1.gir. Hehe. Sa den var litt skummel. Fant en gigantisk plass hun fikk øve litt på og kjenne på draget. Så var hun selvfølgelig kameramann i videoene :P Hun er nok like forelsket og stolt selv. Kjekt med sånne damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med ny bil Thundercunt! :D
Solgte ikke du 330'n pga pengemangel da? så kommer du tilbake med en M5?! :D haha

 

Må innrømme at jeg ikke fikk med meg at det var en spøk at det var en 523i, så jeg var jævli forvirra om hva det var til jeg kom over motorrommet ditt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Følte meg litt slem tidligere, men veldig morsomt også :)

Var ikke direkte pga pengemangel, mer pga pengebruken. Også at jeg ville ha M-bil.

De summene jeg brukte på 330en og videre planer for den, tilsvarer at denne bilen kunne hatt alvorlige feil hver eneste måned, i lang tid fremover :P

Bedre å bare finne en bil som er mest mulig "ferdig", ta små planer på sikt og prøve å holde seg til alminnelig vedlikehold. Må bare være flink en stund, så kjøpe hus. Planen er å trappe opp på sparingen og kjøpe noe til neste høst/vinter. Så la jeg litt trykk på dette ifbm spøken på de tidligere sidene :P Også derfor jeg droppet dyrere biler, som (originale) E92 M3 og E60 M5, for en periode. Hvert fall til hus og sånt er på plass.

Trist å skille seg fra en bil man har blitt veldig glad i, og så for seg å beholde lenge. Jeg angrer veldig på å ha gitt slipp på den, eller ikke å ha fått nyte den litt lenger, men samtidig angrer jeg ikke et sekund på anskaffelsen av denne :)

Tror den er i veldig gode hender hos ny eier, og han ser ut til å fikse det lille som gjenstår for en dønn strøken bil :)

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Thundercoil changed the title to Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...