Gå til innhold

Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.


 Share

Anbefalte innlegg

On 8/20/2017 at 22.10, Slavearbeider'n skrev:

Nå er GT86, BRZ og FR-S identiske biler, så egentlig skal du fint kunne gå til Toyota eller Scion og kjøpe deler og montere det på Subaruen uten problemer. Jeg mener nå at man er hakke mer "bilmann" om man kjører Subaru kontra Toyota. Ingen tvil hva jeg hadde valgt.

Skal holde alle muligheter åpne :) Hvis man kan bruke slitedeler om en annen, så er det egentlig ikke så nøye.

On 8/20/2017 at 22.14, DanielStance skrev:

Men BRZ har litt annerledes utseende enn GT86/FRS, og jeg personlig syns sistnevnte ser hakket bedre ut. Vet ikke med Thunder, men for meg så er det viktigere å velge den som ser best ut framfor den som har det "kuleste" merket.

Digger begge to, men synes GTen er hakket tøffere. 

On 8/21/2017 at 21.53, sveigis skrev:

Flotte bilder av en fin m5.

Flink du til å fotografere ,gøy med fol som kan sånn .:)

Takk for det, Sveigis :) 

Har hatt litt lufting av kamera i dag også. Denne gang med litt dårligere kamera og billigere objektiv (7D, EF-S 10-22mm) da det var eneste jeg hadde liggende med vidvinkel. Så er jeg ikke kjempeerfaren med denne typen bilder eller kameraet/utstyret jeg brukte i dag. :P Viktigste er å gå litt ut av komfortsonen. Ble ikke helt fornøyd med oppløsningen, men det kan bare bli bedre fremover :) 

IMG_2414

 

IMG_2480

 

IMG_2465

 

IMG_2461

 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Freakshow Hvis du sikter til å la noen andre kjøre bilen, så har det kun skjedd 1 gang på de to årene jeg har hatt den. :P Han tok det heldigvis pent og så ut som han koste seg. Hvis du tenkte på å henge ut fra en bil på motorveien, så var det bare digg med litt luft i håret. 

En liten noob-film. Beklager hvis det er crap. Tror jeg skal holde meg til bilder. Haha.: 

 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Ja, som du ser lå solen lavt, så det var litt mareritt med overgang fra lys til skygge og omvendt, for hvert parti med trær langs sjølinjen. Skikkelig sjakkbrett. Måtte rulle lukkertiden kjapt opp og ned. Prøvde å holde meg rundt 1/30-1/60 og blender mellom 8-12. Farten på bilene var alltid mellom 80-90 km/t. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så lett det der nei :) 

Men du trenger ikke å kjøre så fort, da får du mye kortere tid å ta bilde på en strekning 😃

Vi holdt 60 kmt (i 80 sone) med 1/50. Det syns jeg ble bra. Ikke lett å få skarpe bilder under det ifra bil 😮

Anbefales forøvrig en myk bil som GT'en min som kamerabil 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tilføye Gorg her det med hastighet. Vi holdt også 60km/t i 80-sone når vi tok rolling shots - og det var mer enn fort nok for effekten sin del. :) Vi var også litt sent ute på dagen så lysforholdene var dårlige. Her kan du se litt om instillingene hvis du er interessert: https://flic.kr/p/g7kUKa

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Frode D skrev:

Kan tilføye Gorg her det med hastighet. Vi holdt også 60km/t i 80-sone når vi tok rolling shots - og det var mer enn fort nok for effekten sin del. :) Vi var også litt sent ute på dagen så lysforholdene var dårlige. Her kan du se litt om instillingene hvis du er interessert: https://flic.kr/p/g7kUKa

 

Må bare erkjenne at det kommer litt an på felgene. Er det stort mellomrom mellom eikene så kan det bli for sakte.

Ble en del forskjell på Hamann felgene på e91 og min med orginale msport felger (5x doble). 

På min ble det litt sakte mtp felgene, men ellers bra.

På en Saab med tre eiker så må man kjøre fort 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Thundercoil changed the title to Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...