Gå til innhold

Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.


 Share

Anbefalte innlegg

@Remy: Haha. Ja, du har jo absolutt personligheten til å montere litt ekstra greier på greiene. :)

 

Takk til dere to andre. :) Foreløpig veldig fornøyd. Godt du liker den, Fahad. Ser du har fått ny bil. Kjedelig å miste F10en fra forumet (?) men jeg får vel se hva du gjør med kaksemobilen også ;) Godt å se litt spesielle bilvalg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Vokset bilen igjen, da det gikk litt skeis sist. Begynte jo å regne mens jeg buffet av. Så @StigJ hadde rett. :P

Denne gangen fikk det herdet (foreløpig 24t and counting) og jeg har ikke tatt første vask enda. Får håpe jeg har gjort det riktig denne gangen. Ble hvert fall blank og fin igjen, så tok meg en liten luftetur og knipset noen bilder: 

IMG_8357.thumb.jpg.dcb6e67a825eefa9ffcc1500570c3de6.jpg

IMG_8352.thumb.jpg.bca798d6d06f78364842a1f8576094af.jpg

IMG_8354.thumb.jpg.0e430b791f18d2049e4d542bd15f00ab.jpg

IMG_8348.thumb.jpg.19c2a1f07342481334ed116c488210ad.jpg

IMG_8364.thumb.jpg.11c9db93eb02a10b1704f81700e1f9f8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Reef89 Jeg jobber 7/7 turnus på natt. Kjører til Nesttun 22:30 og hjem igjen 07-08:00. 

Bortsett fra det, så kjører jeg stort sett bare til butikkene i Drotningsvik, eller ned på Vestkanten. :P Så jeg er som regel ikke ute og furter på de vanligste tidene. 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne kappet, men jeg kan jo ikke få dekkrester på fangeren 😱

Og ja, bildene jeg tar bør sees på PC med god skjerm eller TV. :) Mobiler blir så komprimert og mørk. 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger bred inni tunnelene også, jeg. 5.gir og gasser fra 80-120 er alt som skal til 😂 Pluss at ene ABS sensoren bak detter inn og ut mtp kontakt, så for øyeblikket har jeg mistet antispinn. Morsommere sånn. :P

Blir bra når sommerlefsene kommer på igjen. Trenger litt større og bedre enn 225/40 lagringshjul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke antispinn eg :P

da har du dårlige dekk hehehehehe

 

gleder meg til sommerhjul skal på, bare kjøpe nye dekk først.

tenkte å prøve bridgestone potenza.. 295 bredde, klipper vel stikkaksligene mine da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Thundercoil changed the title to Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...