Gå til innhold

Gabz' nye E39 touring - Solgt.


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Gabz skrev:

Jepp! Får holde ut med Carisma og Avensis en stund (sukk..) :P Har postet en ØK-annonse her og på Facebook nå, kanskje det popper opp noe der. Har også sendt melding på én bil.

hvis du savner forbruket på 520´n så kan du komme å låne 330´n noen timer (Y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med salg. :). 

Nå må du få deg sprek diesel 6er med automat:).

Neida,ser du lukter på e90 og det holder jeg med deg i.Hadde gitt blaffen i eldre bil med mye utstyr kontra nyere som er lunken i utstyrsnivået.

Mye bedre med noe nytt simpelt som faktisk fungerer kontra gammel utstyrsbombe som gjør at du må sitte på Koed sine hjemmesider og bestille deler hele tiden :).

Uansett lykke til med jakten av ny bil . :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Ja, ser den men har faktisk begynt å vippe tilbake mot E39 igjen. Er biler jeg kjenner godt og som jeg får en del billigere. Greiere å bruke penger på å stæsje den opp framfor å betale ned på lån, tenker jeg. Dessuten blir det heltidsjobb ila sommeren ca, og da blir det jo mer penger inn på konto til å kjøpe litt nyere bil hvis jeg enda ønsker det. E60, kanskje. 

Blir nok ikke sekser, og ikke automat heller. Sekserne er ganske dyre, og automat er jeg lei av :P Så 520d passer nok fint. Greit med kraft, alltid manuell, lavt forbruk. Er i dialog med en som vil selge sin, så får se om det kanskje blir en tur og se på den en dag. 

Takk for det! Gleder meg som en unge til å få en bil jeg faktisk kan ha lenge og være helt fornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...