Gå til innhold

Sveigis sin e61 530d M-Sport 2006 Individual.Solgt.


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Huff ja,er så fort gjort.:).

Lurer på hva jeg skal gjøre for å unngå dette?

Ja,vi møtes på sletten som regel og takk for det,bilen skal være bra den.

Men nå som jeg har fått den ,trives jeg like godt med 535en.Den er noe egent å kjøre.

Jeg vet at det er feil,men føler den er dobbelt så sprek.

Lydbilde,kjøremønster står helt i kontrast med mine ønsker på e34en.:).

Men så er det deilig å sette seg inn i en nyere bil med masse lys og knapper og flyte avgårde.:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja,er så fort gjort. :).

Lurer på hva jeg skal gjøre for å unngå dette?

Ja,vi møtes på sletten som regel og takk for det,bilen skal være bra den.

Men nå som jeg har fått den ,trives jeg like godt med 535en.Den er noe egent å kjøre.

Jeg vet at det er feil,men føler den er dobbelt så sprek.

Lydbilde,kjøremønster står helt i kontrast med mine ønsker på e34en. :).

Men så er det deilig å sette seg inn i en nyere bil med masse lys og knapper og flyte avgårde. :).

 

Morsomt, har samme følelsen når jeg kjører e36 kontra e90.

(Her er dog e36 mye sprekere) men jeg liker kontakten jeg får med bilen, litt mer skranglete og litt mer lyder i e36.

 

Kjører e36 mer enn e90 i 90% av tilfellene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanosvamp får du kjøpt hos clas ohlson :) Bruker bare vann og skurer forsiktig, så slipper skiten etter hvert. Om du googler nanosvamp og skinnpleie så får du lest litt :) Men best og vere forsiktig.

 

 

Da blir det nanosvamp og takk for tipset:) :).

Morsomt, har samme følelsen når jeg kjører e36 kontra e90.

(Her er dog e36 mye sprekere) men jeg liker kontakten jeg får med bilen, litt mer skranglete og litt mer lyder i e36.

 

Kjører e36 mer enn e90 i 90% av tilfellene :)

 

Ja ,det virker sånn hos meg også,men e61en er nok hakke sprekere enn 535ien tror jeg.

Jeg prøver å bruke e34en like mye,tar sånn annenhver tur :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanosvamp får du kjøpt hos clas ohlson :) Bruker bare vann og skurer forsiktig, så slipper skiten etter hvert. Om du googler nanosvamp og skinnpleie så får du lest litt :) Men best og vere forsiktig.

brukte nanosvamp på noe klistermerke lim fra rutene på 330´n! :P klarte ikke få det av med noe annet! men med nanosvampen så forsvant det på sekundet xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere,,

Fredrik90 kom til meg idag og vi hentet en nanosvamp og testet.

Virket som det ble bedre det lille vi prøvde.:).

Skal prøve mer senere.

Dette ibruk med lærrensen,tror jeg kan bli svaret.:).

Vasket og bilen idag men gadd ikke å ta bilder da dere vet hvordan bilen er ren .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror det skal gå bort med Nanosvamp, bare litt mer jobbing samt litt flere svamper. Kunne tatt med hele pakka vi hadde liggende men da tror jeg Camilla hadde blitt litt sur neste gang ho skulle vaske badet :P Men etter å ha sett på det nøye så er det klart at dette er noe som har farget av på skinnet på en eller annen måte, enten feil bruk av noe produkter eller annet i løpet av bilens levetid.

Bilen er ellers helt fantastisk, vanskelig å tro at denne nærmer seg 10 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror det skal gå bort med Nanosvamp, bare litt mer jobbing samt litt flere svamper. Kunne tatt med hele pakka vi hadde liggende men da tror jeg Camilla hadde blitt litt sur neste gang ho skulle vaske badet :P Men etter å ha sett på det nøye så er det klart at dette er noe som har farget av på skinnet på en eller annen måte, enten feil bruk av noe produkter eller annet i løpet av bilens levetid.

Bilen er ellers helt fantastisk, vanskelig å tro at denne nærmer seg 10 år :)

 

Egentlig enig.

Mer jobbing  så tror jeg faktisk det kunne blitt bra.

Men skulle hatt noe middel som løsnet dritet og "løftet" det opp fra skinnet.

Hehe,nei Camilla må de selv men flott jeg fikk prøve en hvertfall.

Jeg tror rett og slett at det er møkk/drit som har trukket ned i skinnet.

Jeg bruker aldri å skryte av mine egne ting men jeg kan være ærlig å si at jo,jeg er enig.

Bilen er velholdt og pen til snart bikke 10 år.

Er flere som har påpekt hvor faktisk og velholdt den er.

Og det vil jeg jo prøve å fortsette med.

 

 

Husk og vere forsiktig med svampen ;) tar raskt fargen

 

Ja,skjønte at måtte være forsiktig. :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk fin den bilen din Sveigis. Med det riktige utstyret også, kjenner trangen etter BMW blir bare større og større  :bmw:

 

Takk for det. :).

Til nå etter 3 ukers eie,er jeg veldig fornøyd.Den har det jeg trenger og mer til av utstyr.

Du må få deg en Bmw igjen.Det er koslige biler.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten update.

Mens jeg har vært i Oslo noen dager , har 530 vært

I Sandefjord.

Svigers har da lånt bilen.

Tror han likte bilen .

Men dere vet at en 60 åring som er null interessert

I bil skjønte jo ikke hva jeg skulle med denne :) :).

Han likte bedre sin egen bil , en liten Ford .

Nå er jeg blitt såpass gammel at jeg diskuterer ikke

Om hva som er best .

Men synes bare det er festlig.

Han lånte den til Oslo derimot og da sa han at

at den bilen var den beste bilen han hadde kjørt

langt med.

Spurte han om det ble Bmw neste gang,men

nei ble noe mer kvalitetsmessig sa han :) :).

Fra spøk til alvor,så likte han bilen godt og

kunne mer enn gjerne hatt det,men for han er

en bil kun a til B .

Tok et par typisk hverdagen bilde av bil:

post-58602-0-84506800-1446679064_thumb.j

post-58602-0-04197100-1446679164_thumb.j

Selv om jeg er nøye med bilen, er det og

viktig å vise at den er til bruk hver dag.

Derfor litt skitten ,altså familiebil men og kos

og stell bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville ja noe mer kvalitetsmessig, var det Ford du sa han kjørte? Ford topper jo virkelig statestikken når det kommer til kvalitet og kjøreglede :P Drømmen har alltid vært en Ford altså, det må jeg innrømme...Mondeo 1,8 Trend hadde vært noe ;)

Fra spøk til alvor...Nytter ikke å diskutere med folk som ikke vil forstå, svigerfar her også kjører Ford (Kuga) og sverger trofast til dette merket uansett å mye den må på verksted. Men han må bare låne min 21 år gamle BMW når Forden er på verksted, greit med biler som virker. Men så er det litt lett å bli bortskjemt med slike biler vi har Jan, jeg kan på sett og vis forstå at folk med null interesse ikke ser gleden i det vi ser gleden i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville ja noe mer kvalitetsmessig, var det Ford du sa han kjørte? Ford topper jo virkelig statestikken når det kommer til kvalitet og kjøreglede :P Drømmen har alltid vært en Ford altså, det må jeg innrømme...Mondeo 1,8 Trend hadde vært noe ;)

Fra spøk til alvor...Nytter ikke å diskutere med folk som ikke vil forstå, svigerfar her også kjører Ford (Kuga) og sverger trofast til dette merket uansett å mye den må på verksted. Men han må bare låne min 21 år gamle BMW når Forden er på verksted, greit med biler som virker. Men så er det litt lett å bli bortskjemt med slike biler vi har Jan, jeg kan på sett og vis forstå at folk med null interesse ikke ser gleden i det vi ser gleden i.

Nei for han er bil kun et fremkomstmiddel.

Og sånne kan du ikke diskutere bil med.Er jo det samme som å diskutere fotball med meg,dette har jeg null peil på.

Jeg har også sagt til alle at Bmw ikke er feilfri snarere tvertimot.Like mye feil og ikke minst dyrt hvis det skjer noe.

Men jeg liker merket godt og da har jeg det.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Typisk det der.. Folk mener det er bortkastet helt til de har prøvd :-) Måtte låne meg en opel corsa da 5eren var på lakk, og det var helt jævlig med støy i coupeen på den. Når jeg endelig fikk min bil igjen kunne jeg ikke helt forstå at det kunne være så stille i en bil :-D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...