Gå til innhold

Sveigis sin e61 530d M-Sport 2006 Individual.Solgt.


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Freakshow skrev:

nye 6 serien er griselekker! :D

personelig ville jeg hatt den i GC da jeg faktisk syns den er tøffere om 4 dørs! :D men herregud for noen lekre biler! :D

Helt enig! Ser enda penere ut med 4 dører. Vurderer den etter X6en.

Hva syns du om holdbarheten på Collinite 845, sveigis? Tenkt å teste ut Fusso, men har hørt at den er veldig vanskelig å buffe av 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fahad skrev:

Helt enig! Ser enda penere ut med 4 dører. Vurderer den etter X6en.

Hva syns du om holdbarheten på Collinite 845, sveigis? Tenkt til å teste ut Fusso, men har hørt at den er veldig vanskelig å buffe av 

Ja dette er faktisk min nyere Bmw favoritt og før jeg dør skal jeg ha en 6 serie av nyere kaliber .

Det er bestemt .:).

Og jeg har en plan om noen få år.:).

Angående 4 dørs eller ikke så liker jeg begge men skal jeg ha sånn ,er meg og kona alene og det hadde passet meg bra med 2 dørs .Er liksom så sportslige og rå selv GC er like fint.

Ja ,jeg har falt så unnskyld utrykket,Jævli pladask for denne .

Uansett lenge til og mange penger til :).

Colliniten ja!

Jeg er egentlig fornøyd med holdbarheten og den beader jo sykt bra.

Som du sikkert vet ,vasker jeg ofte og er hard med sterk Surfex osv.Dette går selvsagt utover holdbarheten .

Men alt i alt en voks jeg annbefaller og jeg tror du blir fornøyd .

Fusso er nok bedre på holdbarhet i lengden ,men når det kommer til dybde og blankhet ,vinner nok Collinten :).

Så ja til pris ,er Colliniten rå og holdbar og jeg kommer nok til å bare bruke den .:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Freakshow skrev:

nye 6 serien er griselekker! :D

personelig ville jeg hatt den i GC da jeg faktisk syns den er tøffere om 4 dørs! :D men herregud for noen lekre biler! :D

Ja dette er så fint at jeg fatter ikke det går ann :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fahad skrev:

Helt enig! Ser enda penere ut med 4 dører. Vurderer den etter X6en.

Hva syns du om holdbarheten på Collinite 845, sveigis? Tenkt å teste ut Fusso, men har hørt at den er veldig vanskelig å buffe av 

Skal du ha dybde i lakken velger du noe annet enn Fusso. Fusso gir en bra vannskrekk og holder lenge. Gå heller for en coating. Max Protect UNC-V1 er like enkel å legge som voks, holder ca 1 år og gir en glans og glød i lakken ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knutmyr skrev:

Skal du ha dybde i lakken velger du noe annet enn Fusso. Fusso gir en bra vannskrekk og holder lenge. Gå heller for en coating. Max Protect UNC-V1 er like enkel å legge som voks, holder ca 1 år og gir en glans og glød i lakken ;) 

Ble faktisk anbefalt coating av en detailer. Skal sjekke ut hvor mye det koster å legge på noe sånt med sammen med polering 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Fahad skrev:

Ble faktisk anbefalt coating av en detailer. Skal sjekke ut hvor mye det koster å legge på noe sånt med sammen med polering 

hvis du vurderer dette så har du Autoglaze i drammen som tar på seg sånne jobber! :D og de eller Håkon er ekstremt flink! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coat er sikkert perfekt for den som ønsker det men jeg skal ikke ha det .

Hvorfor ?

Jeg liker å dille og dalle med bilen og vil gi den noen lag med voks i ny og ne .

Og der er nok av vokser som gir dybde og blankhet uten problem .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg helt enig angående 6 serien! Når vi var på bmw tur var det 6ern jeg helst ville kjøre og det ble en god tur med M6 Cab :D 

Den har så fine linjer, lekkert interiør. Rett og slett drømmebil, uavhengig av motor. 

Vinner jeg i lotto, stort, har jeg tenkt på 6 GC. Fint å se flere som drømmer @sveigis 😄

Over på voks/coatingdiskusjonen

Har kjørt på med Fusso som vintervoks, da glød og dybde ikke vises i praksis i de mørke månedene.. 

På sommern blir det gjerne voksing i ny og ne, og da legger jeg en deilig duftende Swissvax Concorso, eller stjeler litt av pappas Swissvax Crystal Rock 😎

Organisk voks holder ikke lenge nok på vintern her oppe, da blir det noen måneder uten beskyttelse ved de mest utsatte karosseriplatene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig .

6 serie var en bil jeg bare hoppet rett over av nyere dato ,helt til jeg fikk øyene opp for den.

Perfekt er den og skulle jeg ha sånn hadde det blitt bensin 640i :).

Ja i denne verden er det jo et hav av vokser osv så er ikke lett å velge .

Alle har sin favoritt men prøvde Rupes her om dagen og hvis du ser på nest siste side av 535 tråden så ser du hvordan det gikk.

Har også handlet to DA maskiner nå som jeg skal hente til fredag .

Så nå skal ting skinne og vaskeswirls skal bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,det som er,var at en bekjent av meg skulle selge to omtrent ubrukte maskiner:Krauss 900w og en North Detailing Pda 15 .

Disse fikk jeg så billige at jeg ikke kunne si nei.

Dette vet jeg er gode maskiner og greie å jobbe med.

Blir Rupes etterhvert.

Men er så mye annet jeg skal ha og må nå fremover at lommeboken sier nei til "egoleketøyet Rupes".:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PenguiN- skrev:

Har selv hatt 2 6serier. Både coupè og Gran coupe.

Fantastisk flotte biler. MEN tungsolgt som fy...

Heldiggris :)

Ja,det har jeg skjønt ja.

Ser på Finn at de står i månedsvis føler jeg.

Så ja,den som kjøper sånt,må være forberedt på enten ha den lenge eller tregt salg.

For det er jo en bil for en type mennesker.Er liksom ikke den du velger som fam.bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Nei,det som er,var at en bekjent av meg skulle selge to omtrent ubrukte maskiner:Krauss 900w og en North Detailing Pda 15 .

Disse fikk jeg så billige at jeg ikke kunne si nei.

Dette vet jeg er gode maskiner og greie å jobbe med.

Blir Rupes etterhvert.

Men er så mye annet jeg skal ha og må nå fremover at lommeboken sier nei til "egoleketøyet Rupes".:)

 

Du får si ifra dersom du skal selge en av maskinene :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...