sveigis

Sveigis sin e61 530d M-Sport 2006..Upd /pics 19.1

Recommended Posts

Hehe, jeg er ikke helt inni slike forkortelser på bilpleieprodukter. Her må ting inn med t skje ser det ut som. 

Jeg skal jobbe litt i morgen, samt at jeg skal stå på jobb å polere Excursion litt etterpå (er jo som å polere en bygning) Men kan ikke du stikke bort en tur da, blir på jobb utover dagen jeg 👍

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Hahaha ja bygning ja :)

Dæven steike ,da har du jobben Fredrik men da blir den nok fin .:)

jo hadde vært gøy men da må jeg spørre sjefen om å låne bilen hans da jeg er kremt...bil løs på en måte :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Jeg misset min høyre skvettlapp også ved første snøfall :P Det som er så irriterende er at di fåes ikke kjøpt nye(!)  Bmw har av en eller annen grunn sluttet å produsere dem.. Men kommer du over to stk. er jeg også int. i en :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må bestille meg skvettlapper til neste sesong. Blir mye mer kjøring, og kjøring hvor det er strødd. Flytter i april så tåler en måned uten :) 

Ser at koed har, men de har ikke foran?? Hvorfor produserer de ikke @Skulebollen? Må være en av få deler de ikke produserer lengre

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Gorg skrev:

Tror jeg må bestille meg skvettlapper til neste sesong. Blir mye mer kjøring, og kjøring hvor det er strødd. Flytter i april så tåler en måned uten :) 

Ser at koed har, men de har ikke foran?? Hvorfor produserer de ikke @Skulebollen? Må være en av få deler de ikke produserer lengre

Det er en lur investering å må montere det Gorg.

Nå har jeg hatt mine på i to år og der er ikke en flekk på sidene av steinsprut.

Jeg tør ikke tenke på hvordan den hadde sett ut på siden ,hvis ikke jeg hadde hatt de på :).

Synes det er rart at de har sluttet med å produsere disse,så tror jeg skal ta en tlf opp på Bavaria nå etterpå når de åpner :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Hei! Nå har jeg brukt noen kvelder og lest igjennom hele tråden din. Må si jeg er imponert over hvordan du behandler bilene dine. Masse har jeg lært også. Kjøpte meg en veldig fin E61 06 modell for 10 dager siden og har blitt inspirert av deg. Venter nå på masse produkter fra bilnerden.no. Til helgen skal det shines her også =) Det gledes!

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå

• Ser på dette akkurat nå   1 medlem