Gå til innhold

Marius2002s E91 xDrive M-sport - Et avsluttet kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Amistad skrev:

Det finnes et ordtak ... Noens død er andres brød :) 

 

Hvis du ikke vet hva du vil ha, og er glad i den du har, så kan du jo beholde den :) ?

Det kan jeg og jeg MÅ ikke selge. Grunnen til at jeg "vil" selge er for å få litt penger til rådighet til å bruke til boligprosjekt :) Jeg skulle helst sett å kunne gjort begge, men jeg er ikke i posisjon til det pr. dags dato. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ingen nyheter her. Begynner å bli kjølig ute og det var enkelte parti hvor det var frøset på veien mandags morgen. Jeg tenker at jeg legger om til vinterdekk på søndagen denne uken om det blir tid, er piggfritt så ingen stress om det blir "varmt" igjen :) Går en hel formiddag, felgene skal vaskes grundig før lagring, er så deilig å ta igjen til våren da. :beer:

 

Prøve å huske å ta bilde til neste update. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Oyvinds skrev:

Hvordan har responsen på finn.no vært? Ser jo det at du har lagt prisantydningen høyt i forhold til andre biler. Jeg følger jo med på denne typen bil, men har ennå ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gå for.

Sender deg PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper du må ned mye i pris for å få solgt denne. Jeg solgte min 12 modell, med mer utstyr for en pris laaangt under denne, og selv da var det trått. E91 markedet er dødt farvann, spesielt med 2 liter. Jeg skal aldri, ever, ha 2 liter diesel i 3 serie igjen :) Men bilen er pen den, så lykke til!

Endret av Geir Anders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Geir Anders skrev:

Jeg tipper du må ned mye i pris for å få solgt denne. Jeg solgte min 12 modell, med mer utstyr for en pris laaangt under denne, og selv da var det trått. E91 markedet er dødt farvann, spesielt med 2 liter. Jeg skal aldri, ever, ha 2 liter diesel i 3 serie igjen :) Men bilen er pen den, så lykke til!

Vel, den har jo "alt" av utstyr. Ikke takluke, fordi det ville jeg ikke ha. Og ikke adaptiv cruisekontroll. Ellers vet jeg ikke om så mye den mangler? :)

Bilen er pen og 2-literen synes ihvertfall jeg er god, så kan man si hva man vil om r4 vs r6, men ja.. Dette er også xDrive og synes den er verdt det den er satt til. E91 er solide biler, så burde være et bra kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Marius2002 skrev:

Vel, den har jo "alt" av utstyr. Ikke takluke, fordi det ville jeg ikke ha. Og ikke adaptiv cruisekontroll. Ellers vet jeg ikke om så mye den mangler? :)

Bilen er pen og 2-literen synes ihvertfall jeg er god, så kan man si hva man vil om r4 vs r6, men ja.. Dette er også xDrive og synes den er verdt det den er satt til. E91 er solide biler, så burde være et bra kjøp :)

Den mangler skinn, Harman Kardon og takluke som jeg ser utifra bilder.  At 2 literen er god er greit nok, men poenget er at det finnes altfor mange av de på finn.no, noe som gjøre salg vanskelig. R4 mot R6 har ikke noe med saken å gjøre. Jeg hadde i tillegg ubedret registerfeil på garanti så det var utelukket. E91 er mye bil for pengene uten tvil.. men tipset mitt er at du må legge følelsene dine til side, og innse realiteten. Men nok om det,  din bil, din pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Geir Anders akkurat skinn ville jeg heller ikke ha, ville ha M-sportsetene. Så vil ikke si Msport-seter er mangel. H&K glemte jeg å nevne. Min bil er ikke berørt av registerfeil i følge BMW. Realiteten vet jeg og følelsene får jeg ikke gjort noe med :D Uansett mener jeg det er riktig pris for bilen. 2011-modell xDrive M-sport. Jeg er åpen for å fire litt på pris, men får jeg ikke det jeg ønsker så beholder jeg den. En god og feilfri bil. Det er mange av de på finn, men mange har gått langt og de fleste er 2009-mod.. Men det er så :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig innbytte, avgjøres i morgen.

Hvis ikke det blir noe av noe i morgen, så setter jeg ned prisen litt og lar den gå ut måneden. Om den fortsatt ikke er solgt da så beholder jeg den, oppriktig en godbil :)

Endret av Marius2002
Fjernet mye tekst. Ikke relevant og overflødig info.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, papertiger skrev:

Spennende - har du noen i sikte som er aktuelle?

Et par, siden jeg tok kontakt først. Jeg hadde ihvertfall synes det var rart om jeg tok kontakt om innbytte uten å ha en bil eller to jeg var interessert i først :D Vi har vært litt på praten i en liten uke nå, så det er ingen spontan avgjørelse fra noen sider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Marius2002 skrev:

Et par, siden jeg tok kontakt først. Jeg hadde ihvertfall synes det var rart om jeg tok kontakt om innbytte uten å ha en bil eller to jeg var interessert i først :D Vi har vært litt på praten i en liten uke nå, så det er ingen spontan avgjørelse fra noen sider. :)

Haha true that :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Marius2002 skrev:

Et par, siden jeg tok kontakt først. Jeg hadde ihvertfall synes det var rart om jeg tok kontakt om innbytte uten å ha en bil eller to jeg var interessert i først :D Vi har vært litt på praten i en liten uke nå, så det er ingen spontan avgjørelse fra noen sider. :)

Lykketil videre med salg/innbytte :D 
Akkurat det der høres ut som meg og @Gorg, vi snakket vell et par ukers tid før salg var bestemt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...