Marius2002

Marius2002s E91 xDrive M-sport - Et avsluttet kapittel

Recommended Posts

2 timer siden, papertiger skrev:

Ikke minst lærer en seg å sette enda mer pris på å kjøre BMW når du vet hva du har kjørt rundt i noen år, og ser forskjeller, likheter, styrker og svakheter til de forskjellige bilene :) 

Enig .

Jeg hadde en  lang pause fra Bmw og kjørte mye nyere Opler ,og var fornøyd men gud hvor kjekt det var å komme tilbake til Bmw.:).

Men allikevel støtter jeg dine valg her og hadde gjort nøyaktig det samme .

Dessuten merker jeg en ting ,ny Bmw gir ikke samme feeling som gammel ,så heldigvIs når jeg skal handle bort e61en ,går jeg faktisk for en eldre en og mindre familiebil.:)

Men om det blir noe annet enn Bmw ,tviler jeg på enda :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
17 timer siden, Marius2002 skrev:

[...] Aldri trodd det, men blinklyshendlene som @Saltkjelen nevner stadig er også blitt et stort savn... 

Deilig å lese at flere enn meg også setter pris på disse hendlene. De er i en klasse for seg, og det er bare så innmari synd at BMW har valgt å gå bort fra denne ordningen for å please FWD-kjøperne uten et snev av bilentusiasme innenbords. 

Ellers støtter jeg fullt opp om at eiendom kommer før bil. Tenk så mye mer morsomt det er med en eiendom som stiger i verdi, kontra en bil som faller som en sten. Spesielt nå som man står overfor et virkelig veiskille hva gjelder drivstoff. :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
16 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Deilig å lese at flere enn meg også setter pris på disse hendlene. De er i en klasse for seg, og det er bare så innmari synd at BMW har valgt å gå bort fra denne ordningen for å please FWD-kjøperne uten et snev av bilentusiasme innenbords. 

Ellers støtter jeg fullt opp om at eiendom kommer før bil. Tenk så mye mer morsomt det er med en eiendom som stiger i verdi, kontra en bil som faller som en sten. Spesielt nå som man står overfor et virkelig veiskille hva gjelder drivstoff. :)

Haha ja, de var uvant i starten når jeg kjøpte E91en, men ble fort vant og like fort ble alt annet som å gå langt tilbake i tid. De er som du sier i en klasse for seg selv.

Takk for hyggelige ord! Eiendom er bra å investere i og jeg kunne beholdt E91, men vi vil leve og ha det moro ved siden av også. Bil er ikke alt. Å slutte å leve og ha det moro har aldri aldri vært et alternativ, derfor stod det mellom bra bil eller oppussing. Oppussing it is og Toyotaen er forsåvidt en bra bil, bare på en helt helt annen måte. :)

@sveigis @papertiger ikke sant, noe å se fram til. :D Planen er BMW som sagt og jeg sa jeg skulle sterkt tilbake. Likevel er jeg ikke heeelt låst, så om f.eks. Audi tilbyr noe bedre enn BMW da så er det ikke umulig det blir det. Men det får den tid vise. Noen år til :beer:

Redigert av Marius2002

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

@Saltkjelen og @Marius2002 helt enig ang blinklyshendlene. Til og med Minien vår fra  2007 har disse. Har ikke tenkt noe over det tidligere selv i all diskusjonen som har vært rundt det, men når jeg har prøvd andre biler og merket at de ikke går tilbake til nullposisjon med en gang, for så å sette seg i BMWen eller Minien, er det rart å si det, men det gir en ekstra følelse av premium og «påkostethet» - selv om Minien knapt kan kalles premium (kanskje innenfor sitt segment).

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå

• Ser på dette akkurat nå   0 medlemmer