Gå til innhold

Marius2002s E91 xDrive M-sport - Et avsluttet kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

Veldig fin bil. :)

Personlig mener jeg det eneste som skal lyse fra dørene er hvitt lys.

Takk takk :)

Ja jeg regnet med dette var litt tabu, men vi får se hvor lenge dette blir. Det funket og var kult, men mulig noe jeg blir lei av. Mener lyset under var gult(?) fra før, enkelt å bytte til hvitt lys? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Ja jeg regnet med dette var litt tabu, men vi får se hvor lenge dette blir. Det funket og var kult, men mulig noe jeg blir lei av. Mener lyset under var gult(?) fra før, enkelt å bytte til hvitt lys? :)

 

Om du liker det så er det jo bare å beholde det, det er tross alt din bil.

Er det ikke LED-pærer i alt på LCI? Hvis ikke er det vel bare å bytte pærene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du liker det så er det jo bare å beholde det, det er tross alt din bil.

Er det ikke LED-pærer i alt på LCI? Hvis ikke er det vel bare å bytte pærene.

Kan hende det er LED og hvitt lys, bare jeg som husker feil :) Tja som jeg sa synes jeg det var litt kult og det funket bra, men om jeg liker det bedre en hvitt lys vet jeg ikke. Planen var å la det stå noen dagen og se om jeg blir vant med det. Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig planer om å ha sort grill, de er i hus, men jeg liker mer og mer de originale siden det er sort bil. Med andre ord blir det ikke byttet med det første! Lysene under døren blir nok byttet tilbake, av praktiske årsaker. :)

Samme tenker jeg å, fint med litt kontraster :) Falt ikke M-logo lysene i smak? Lyser kanskje veldig dårlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange har LED i angel eyes, synes dette gjør seg. Dette blir neste på listen tror jeg, samt nye sommerdekk. Anbefalinger til pærer og dekk tas imot med takk!

Tanken har slått meg på sommerfelger også, men jeg synes de originale 18" kler bilen veldig godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange har LED i angel eyes, synes dette gjør seg. Dette blir neste på listen tror jeg, samt nye sommerdekk. Anbefalinger til pærer og dekk tas imot med takk!

Tanken har slått meg på sommerfelger også, men jeg synes de originale 18" kler bilen veldig godt. :)

 

Dekk anbefales Michelin pilot super sport. Kjempe bra dekk under alle forhold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekk anbefales Michelin pilot super sport. Kjempe bra dekk under alle forhold :)

Disse står på idag faktisk, mulig blir samme da :)

Byttet i morges tilbake til vanlig lys under dørene, de var gul, så nye LED(hvitt lys) er bestilt. Da passer det også med lyset som er i dørhåndtakene, de er også hvite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse står på idag faktisk, mulig blir samme da :)

Byttet i morges tilbake til vanlig lys under dørene, de var gul, så nye LED(hvitt lys) er bestilt. Da passer det også med lyset som er i dørhåndtakene, de er også hvite!

 

SIkker på at det er Pilot PS2? Det hadde jeg på mine 18" før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...