Gå til innhold

Marius2002s E91 xDrive M-sport - Et avsluttet kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Marius2002 skrev:

Som sagt skal de da bli sort(samme farge som bilen)av bl.a. grunnen du nevner :) Jeg er ikke tilhenger av carbonlook heller så det er ingen fare. Dette var bare en test for å se hvordan det ca. blir og passform! De er ikke festet, bare holdt inntil med hånda, må da lakkes først, før jeg evnt. fester de!

De stikker nesten ingenting nedover, kan ta nytt bilde når jeg kommer hjem ikveld :) 

Blir nok veldig bra :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Gorg skrev:

Blitt noe lakkering i helga? :) 

Jepp, men fargen ble litt bom. Derfor må jeg pusse ned å gjøre det på nytt slik at det blir bra! :) 

Og nå er det litt hektisk fremover, så jeg får ta det når jeg får tid. Hadde håpt jeg fikk de på nå men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Marius2002 skrev:

Jepp, men fargen ble litt bom. Derfor må jeg pusse ned å gjøre det på nytt slik at det blir bra! :) 

Og nå er det litt hektisk fremover, så jeg får ta det når jeg får tid. Hadde håpt jeg fikk de på nå men...

Er jo trossalt jul snart.. Men spent på resultatet :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Gorg skrev:

Er jo trossalt jul snart.. Men spent på resultatet :D 

Det er juletider vettu :) Hektiske dager og døgnet mangler noen timer..! Skikkelig dritvær er det også, så får aldri ren bil. :o

Var på juleshopping på lørdag, godt å få luftet den på litt lengre tur :)  

IMG_2807.JPG

IMG_2808.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skulle jeg montere, meeen passformen var ikke 100%, det går, men jeg liker ikke at det er 2mm glipe på ene plassen. Glipen er knapt synlig, men jeg vet om den og derfor ser den. Krever enkel modifisering, men jeg har ikke verktøy for å gjøre dette. Så da blir hele prosjektet lagt på is frem til jeg finner en løsning. :) Det hadde blitt bra! Fargeforskjellen er på grunn av skitten bil, (jeg rengjorde selvfølgelig der hvor de skulle stå). IMG_2838.JPGIMG_2842.JPGIMG_2843.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
6 timer siden, Emilsen skrev:

Så veldig bra ut med splitterne! Er planen å få de på eller? :) Har lyst på en E91 etterhvert selv, utrolig pen bil du har!

Takk :) Planen er i utgangspunktet å få de på. Jeg får se hvordan jeg løser det med den lille tilpasningsjobben. Jeg så også nå som jeg fikk de ut i skikkelig dagslys at lakken hadde runnet litt, så jeg må pusse ned igjen hele og lakkere på nytt. Jeg utsetter dette til våren kommer for fullt. E9x virker som solide biler så jeg tror ikke du vil angre om du anskaffer deg en slik. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fahad skrev:

Du har vel ikke vurdert denne http://m.ebay.com/itm/09-11-BMW-E90-E91-LCI-M-Tech-M-Sport-AK-Style-Front-Bumper-Lip-Carbon-Fiber-CF-/281808583799?nav=SEARCH istedenfor splitterne? Syns den ser veldig bra ut på E90/91 så lenge den er lakkert i bilens farge 

Den har jeg sett og vokst på meg veldig. Jeg liker egentlig at det blir et "hakk"(?) på hver side og ingenting i midten om du skjønner, slik som M-sportfangerene er og splitterene fremhever. Den leppen har som sagt vokst på meg og jeg kunne gjerne kjørt den. :) Jeg vet derimot ikke om jeg vil bruke 5000,-(medregnet frakt) på anskaffelse, da blir det iallefall ikke enda! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Marius2002 skrev:

Den har jeg sett og vokst på meg veldig. Jeg liker egentlig at det blir et "hakk"(?) på hver side og ingenting i midten om du skjønner, slik som M-sportfangerene er og splitterene fremhever. Den leppen har som sagt vokst på meg og jeg kunne gjerne kjørt den. :) Jeg vet derimot ikke om jeg vil bruke 5000,-(medregnet frakt) på anskaffelse, da blir det iallefall ikke enda! :) 

Ja jeg syns også at den er litt overpriset 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...