Gå til innhold

Marius2002s E91 xDrive M-sport - Et avsluttet kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

Fine matter, så ut som det tilhørte nye 3-serien, noen spesiell utgave?

Liker selv de orginale velourmattene, syns det tørker bedre opp. Gummimatte bak må man ha :)

Vet ikke, gikk inn på GS og sa jeg skulle ha originale BMW gummimatter til hele bilen og så fikk han regnr mitt :) Synes de var kul jeg, enkelt renhold!

Velourmattene er uten tvil finest og mest chill når man kjører uten sko(automatgir på langtur), men synes de er vanskelig å holde ren da det samles mye skit nedi de, samt de er fuktig lengre og jeg er redd for at det lettere kan bli "våt hund"-lukt, uten å kunne bekrefte siste påstand. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott e91 du har fått deg.

Når det gjelder matter, bruker jeg nå velourmatter hele året på min f10. Synes det er lettere å bare støvsuge de enn å vaske størknet slaps av gummimattene.

Okei! :) Skal ta det til vurdering om det ikke er så ille likevel, jeg har tatt vare på Edition-mattene :) Takk for tilbakemelding!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bil av riktig merke :) Denne så jo kjempefin ut, helt riktig bil med masse fint utstyr og artig firehjulstrekk. Det er slående å se hvor bra E90/91 med M-sport og LCI ser ut, ser ikke noe mindre umoderne ut enn F30/31 synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bil av riktig merke :) Denne så jo kjempefin ut, helt riktig bil med masse fint utstyr og artig firehjulstrekk. Det er slående å se hvor bra E90/91 med M-sport og LCI ser ut, ser ikke noe mindre umoderne ut enn F30/31 synes jeg.

Takk og jeg må si meg enig! Men jeg hsr tidligere uttrykt st jeg synes E9x ser utdatert ut etter F3x kom på markedet. Dette må jeg nå selvsagt trekke tilbake! Etter tidligere vært kritisk til BMW (og de fleste andre andre merker), fant jeg ut at denne svarte til mine kriterier, og jeg angrer ikke et sekund! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel etter første halvannen uke er jeg kjempefornøyd. Jeg savner motortemp og så er det uvant og ikke ha knapp på dørhåndtaket utvendig, samt keyless go, regner med jeg blir vant etterhvert :)

Vekker heller ikke like mye oppsikt som Velosteren, men har fått litt blikk og positive kommentarer. Det er alltid kjekt.

Det er 16" vinterhjul med piggfrie dekk, disse skal på iløpet av neste uke. Gidder ikke koste på 17" før eventuelt dekkene er slitt ut.

Hva skjer når man skrur DTC av på xDrive? Beholder den 60:40 konstant da? Eller...

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel etter første halvannen uke er jeg kjempefornøyd. Jeg savner motortemp og så er det uvant og ikke ha knapp på dørhåndtaket utvendig, samt keyless go, regner med jeg blir vant etterhvert :)

Vekker heller ikke like mye oppsikt som Velosteren, men har fått litt blikk og positive kommentarer. Det er alltid kjekt.

Det er 16" vinterhjul med piggfrie dekk, disse skal på iløpet av neste uke. Gidder ikke koste på 17" før eventuelt dekkene er slitt ut.

Hva skjer når man skrur DTC av på xDrive? Beholder den 60:40 konstant da? Eller...

Den fordeler kraften uansett om dtc er på eller helt av. Den gjør dette etter hvor mye det spinnes foran eller bak. Mitt lille tips til deg er ved kjøring med mye snø eller når det er glatt og det trengs litt ekstra kraft er å trykke en gang på DTC. Da tillater den mer slipp, har merket på samme bil at med dsc fult på så kutter den kraften veldig brått med hjulspinn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel idag kom vinterhjulene på, bilder kommer i morgen eller lørdag! :)
Uvant å se den med 16", men den var til gjengjeld svært komfortabel å kjøre. Er hakka piggfritt.

 

Ellers monterte jeg idag noe jeg egentlig bare ville teste å se. Jeg kom over dette ved at jeg så at 2-serien kan ha dette som ekstrautstyr. Synes igrunn resultatet ble bra, selv om det kanskje er litt tabu?

 

post-43083-0-71991200-1446153623_thumb.j

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...