Gå til innhold

Marius2002s E91 xDrive M-sport - Et avsluttet kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg byttet dekk på sommerhjulene, ble de som jeg hadde tenkt Falken ZE914. De ser helt greie ut og tror de vil fungere bra :) 

Det var skikkelig fint vær i Molde idag, og mens de skiftet dekk var jeg ut i ytre å gikk meg en tur langs kyststien i Bud som jeg slenger inn et bilde av. Og i tillegg til å finne frem sommerfelgene ga det meg ikke akkurat mindre lyst på vår igjen! :) 
Fikk vasket bilen kjapt også samt fått i skruen jeg manglet noen sider tilbake her! Kan ta helg med god samvittighet, ser bort fra at det blir en shining innvendig i morgen! 

IMG_1314.thumb.JPG.68a123883aac0e58d7ec4IMG_1312.thumb.JPG.ef12f08e57222bf606553

IMG_1319.thumb.JPG.35063071765c110ab5dfaIMG_1320.thumb.JPG.f5b6f4af7b820079beaba

Endret av Marius2002
Må få med at det fortsatt bare er iPhone 6-kamera, bilder deretter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Har da tittet gjennom tråden din og det er en virkelig fin e91 du har.

Rett farge og utstyr.

Må jo være knall med x drive.

Av og til angrer jeg litt på at jeg ikke valgte e91 pga jeg har ikke behov for mer.

Her følger jeg med :).

Tusen takk! :) 
Jeg er svært fornøyd! Er fin den E61n din også, og så er jeg svært misunnelig på E34en :D 

 

Idag har bilen fått en liten shining innvendig, samt alle dekslene i motorrommet fikk en runde med kluten! :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel vel, igår kom Recaro Privia barnesete, den tok stor plass og jeg kunne godt tenkt meg 10cm ekstra til passasjerforan. MEN nå er heldigvis min bedre halvdel liten og nett og trenger ikke ha stolen langt bak. Så dette funker fjell :D Setebeskytter er såklart på! 

IMG_1344.thumb.JPG.2f24362bb12a4e4717853

IMG_1345.thumb.JPG.10ecb3747b5b6774f353a

 

Ellers byttet jeg vindusviskere til Bosch Aeroblade nå, samme som jeg hadde på Velosteren, og må si jeg er svært fornøyd med disse. Var som dag og natt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorg skrev:

Ligner veldig på den stolen vi hadde fra Cybex i forrige bilen. E46 sedan.. Det var såvidt det gikk :) Kjekk stol når de er så små at man kan bære de med ei hånd

Ja jeg vet ikke enda, liker å være forberedt så alt må testes før det blir brukt :)  Så satser vi på det blir bra, var enkel å ta inn og ut ihvertfall. Det blir byttet stol til Recaro Young Sport Hero når denne blir for liten :) Men vi gleder oss til sommeren, bare noen få måneder igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Var fint idag, så måtte bare knipse bilde, fortsatt bare dårlige iPhonebilder...
Snøen smelter veldig veldig kjapt her om dagen, men siden jeg bor i øvre bydel kan det erfaringsmessig komme snø i midten av april også, men jeg tror jeg venter til helga eller noe med å legge om. Se an langtidsvarselet da :) 

IMG_1535.JPGIMG_1537.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk! Jeg liker de godt, selv om det bare er helt originale Style 193.. De blir ikke byttet for å si det sånn :D 

@Gorg Jeg er usikker på fargen, får litt Gunmetal-feeling over de. :) 

edit2: tror fargen heter Satin Gunmetal, men fortsatt usikker ..

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Liten miniservice før lørdagsjobbing idag. Fikk byttet pollenfilteret, det var mildt sagt på tide. Enkel jobb på 4-5 minutter :) 

Bilde er av det gamle, ser nå jeg skulle tatt bilde av nytt og gammelt ved siden av hverandre for å få kontrasten frem..

Uansett, kjekt med fresh air :D 

image.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel i helgen fikk jeg tatt en god shining innvendig i bilen, det trengtes. Mattene er ute på rens, samtidig tok jeg å fikk enderøret sort igjen, det var helt gjengrodd av skit og var umulig å bare spyle bort. Tok en liten time for å få det bra. Jeg liker i grunn blanke doble enderør best, men sort ovalt er originalt så det får være. Planen var å bytte, men det får vente litt da jeg heller prioriterte litt på huset istedet.IMG_1655.JPGIMG_1656.JPGIMG_1659.JPGIMG_1667.JPG

 

Apropos det med å jobbe på hus, veldig kjekt med originalhøyde på bilen og hengerfeste.

IMG_1672.JPG

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...